Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trend: Logomania
old-english-fonts

https://vg-images.condecdn.net/image/EVpmNzgJJbq/crop/1020/f/_ver0739.jpg https://vg-images.condecdn.net/image/9VEejQWVAp3/crop/1020/f/_off0256.jpg

Moda na logo chyba nigdy nie zaniknie, a na ostatnich pokazach widać było je wszędzie. Popularne są powielane loga marki na torebkach (Fendi, Dior, Louis Vuitton) oraz na innych dodatkach, ale oczywiście też na koszulkach czy swetrach. Podoba wam się ten trend?

https://assets.vogue.com/photos/5a8eb2ba1d6ee50bf5842062/master/w_400/KIM_0075.jpg Prada https://assets.vogue.com/photos/5a958a2c0eb2eb69430d1297/master/w_400/_ARC0578.jpg

10 komentarzy:

  1. niekoniecznie xd ale moja koleżanka zaczęła świrować i chce mieć koszulkę z napisem Gucci czy coś tam innego xD tylko jak jej powiedziałam że to co znalazła to taka prasowanka za grosze to mi nie wierzy xD dopiero jak jej pokazałam ile na prawdę kosztują ciuchy z takowymi nadrukami to stwierdziła że zwariowali i nie będzie tyle kasy wydawać :D wszystkie stylizacje są piękne i nie umiem wybrać która jest najlepsza *-*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten trend jest super! Jestem takiego samego zdania co martusia-16 - nie umiem wybrać lepszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię nosić takie rzeczy, ale tylko wtedy, gdy nie jest to aż tak dosłowne jak na przykład napis na koszulce. Wolę dodatki, jak na przykład apaszki (o tak ♥), bądź torebki. Stylizacje są świetne! Najbardziej podoba mi się trzecia, choć użyta przez Ciebie torebka mi się nie podoba, haha. Wszystkie trzymają poziom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko zależy od tego aby nie było tego za dużo. Jedno logo jest dla mnie jak najbardziej ok. Stylizacje trzymają poziom, najbardziej podoba mi się trzecia

    OdpowiedzUsuń
  5. To zależy jak wygląda logo. Na przykład koszulka z Gucci mi się podoba, nie wygląda tragicznie. Stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza moim zdanie wypadła najlepiej. te kozaki z torbą to świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy na czym takie wzory mają się znajdować. Jeśli na dodatkach takich jak właśnie kozaki, torebki czy paski to mega mi się to podoba, ale na swetrach etc. tak średnio.
    Ze stylizacji pierwsza jest najlepsza, potem druga i trzecia :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten trend :) Ale bez przesady, uważam tak jak Paweł, na dodatkach mega zaś na ubraniach średnio

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja środkowa stylka - superancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ten trend jest okej, jeśli nie ma w tym przesady. Nie lubię ludzi poobwieszanych logami wszędzie gdzie się da. Sama lubię torebki, paski czy np koszulki z logiem. Ale wiadomo, co za dużo to źle :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!