Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sneakersy - Trendy Jesień Zima 2018/2019
Sneakersy są jednymi z najlepiej sprzedających się butów. Od kilku sezonów nie są już po prostu zwykłym obuwiem sportowym, a obiektem pożądania wielu ludzi na świecie. Luksusowe domy mody prześcigają się w projektowaniu kolejnych modnych modeli. W tym sezonie projektanci zaproponowali nam futurystyczne rozwiązania na przetrwanie sezonu jesień-zima. Prada pokazała nam neonowe buty z cholewką za kostkę, Dolce & Gabbana zdobione dużymi kamieniami, a Balenciaga biało-pomarańczowe wersje sportowego obuwia.

Prada, Dolce & Gabbana, Balenciaga (fot. East News)


Poniżej znajdują się moje stylizacje ze sneakersami. W pierwszej postawiłam na sportowy styl, w drugiej za to poszłam w elegancję. Koniecznie dajcie znać co myślicie o tym obuwiu oraz moich stylizacjach. Wylosuję jedną osobę z komentarzy, która otrzyma wybrane sportowe buty ze StarPlazy.


9 komentarzy:

  1. dla mnie te buty są koszmarne xD poza tym ja jestem z tych którzy wgl nie trzymają się trendów xd pierwsza stylizacja jest świetna :) druga też jest ładna zakrywając dłonią na ekranie te buty xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje bardzo ładne i chociaż nie przepadam za tymi butami, to tutaj mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie buty ujdą, nie cierpię jednak fasonu spodni w drugiej stylizacji. Bez nich to
    świetna stylka

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy jakie sneakery, bo jest kilka takich, które mi się podobają np. z Balenciagi (tutaj nie ma), a jeszcze są takie, które mnie odpychają i to są właśnie te dwa pierwsze pary sneakersów w poście, ostatnia para jest okej.

    Stylizacje są spoko, druga bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wolę drugą stylizację. jest klasycznie, ale nie jest nudno. te spodnie z butami świetnie wyglądają, a trencz spisał się tu idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja mega mi się podoba, bardzo w moim stylu! Może ewentualnie dodałbym jeszcze jakąś niebieską/srebrną torebkę, ale nawet bez tego jest dosłownie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takimi butami, nie moje klimaty. Jeżeli chodzi o stylizacje to druga sztos

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się sneakersy nigdy nie podobały i nie podobają. Obie stylizacje byłyby dla mnie super, gdyby w właśnie każdej wymienić buty :D 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tych butów ani w realu ani na SD, ale co do stylek to są w porządku

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!