Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Bicycle shorts
Ogólnie nigdy nie podobał mi się trend na rowerowe szorty, ale postanowiłam się z nimi zmierzyć na stardoll (co prawda w drugiej nie widać, że to szorty, ale to nic ;p). A wy ubrałybyście takie szorty w prawdziwy życiu?

1 Okulary PPQ | Koszula Louis Vuitton | Nerka Original Future, Mr. | Szorty Vinyl | Kozaki It Girls | Kurtka Evil Panda

2 Kolczyki nelly.com | Okulary Fendi | Marynarka Archive | Golf nelly.com | Paski Voile, It Girls, YSL | Szorty Vinyl, Original Future | Kozaki Alexander Wang | Torba PPQ
 

7 komentarzy:

  1. Ja osobiście lubię ten trend tylko trzeba go fajnie ograć, bo nie wszędzie te szorty dobrze wyglądają.
    Obie stylizacje są świetne. Druga wypada tak bezpiecznie i mam wrażenie, że to już kiedyś się pojawiało, ale i tak mi się podoba. Jak zwykle detale są super dopracowane. Dla mnie dzisiejszy duet wygrywa 1. Te szorty dobrze się prezentują z koszulą i kozakami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam te szorty i na stardoll i w prawdziwym życiu, bardzo je lubię.
    Stylizacja numer jeden bardziej do mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest świetna :) nie dla mnie takie szorty xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są ładne, ale druga to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, muszę je kupić na Stardollu, w realu już nie - nie wyobrażam siebie w tych szortach.
    Obie stylizacje są super, jednak pierwsza bardziej mi się podoba, dlatego, że w pierwszej szorty są widoczne :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!