Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pokaz #3: PRAGIATORIUM
PRAGIATORIUM

11 komentarzy:

  1. Ogólnie pokaz bardzo fajnie wykonany pod względem technicznym! Możliwość powiększenia stylek bardzo mi się podoba, a napis PRGTRM jest mega!!! Nadaje świetny klimacik!
    Co do stylizacji, bardzo podobają mi się pierwsze trzy oraz przedostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. motywy zwierzęce nie dla mnie xD ale stylizacje są fajne,jednak najbardziej spodobała mi się pierwsza,trzecia,czwarta i szósta :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja wypada najlepiej. Cały pokaz jest ogólnie ciekawy, chociaż niektóre stylizacje zupełnie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie opracowany pokaz, stylizacje są na wysokim poziomie. Swoją wyjątkowością ujęły mnie 1, 3,4 i 6 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za wspaniały pokaz! Wszystkie stylizacje są sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=vBk0P27QGmc
    Ale bez mojej ksjsksjsk

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały pokaz bardzo mi się podoba, ale chyba najbardziej przemawia do mnie pierwsza i ostania. Ale ogólnie wszystkie stos

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pokaz! W mój gust trafiła 4 i 6 stylka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Tlen najlepsza ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylizacja Michała, ale wszystkie to sztosy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!