Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wkręceni przedstawiają Trendy jesień/zima 2018/2019
Gdy obejrzymy kilka pokazów mody z dobrze znanych nam domów można od razu stwierdzić, co tego sezonu będzie modne, a co możemy oddalić w dalsza przeszłość. Dziś postaram się Wam przybliżyć owe trendy albo zapoznać Was z tymi, których jeszcze nie znaliście. 


Projektanci coraz częściej sięgają do mody lat 90. i wplatają do swoich pokazów np. logotypy, torebki z monogramami czy zwierzęce printy, głownie cętki i paski zebry. Po dłuższej przerwie powracają także neony i skórzane sukienki. Modnym w tym roku będzie total look z kontrastem faktur.

NOWA SYLWETKA:
Mini z poprzedniego sezonu zamieniamy na midi, a pod spódnicę zakładamy dodatkowo dżinsy, grube rajstopy czy cygaretki. Do tego sznurowane botki za kostkę (jak na pokazach Chloe). Według znanych domów mody talia powinna być obniżona, a cięcie ma się znajdować na wysokości bioder. 
|Rochas|Chloe|Beautiful People|

METALICZNE SREBRO/ZŁOTO:
Do mody jesienią i zimą 2018/2019 powrócą metaliczne sukienki ozdobione cekinami albo łańcuchem. Modnie ubrać będzie także lakierowane złoto i hologramowe folie, jak u Balmain.
|Paco Rabbane|Drome|Balmain|

TOTAL LOOK:
W tym trendzie jest jedna zasada: liczy się kolor. Najlepiej mocny i charakterystyczny jak oranż z wybiegu Haidera Ackermanna albo cytryna z pokazu Rochas. Odcień może się trochę różnić, ale najlepiej, gdy jest to ten sam kolor w każdym ubraniu.
|Rochas|Ackermann|Balmain|

ZWIERZĘCE PRINTY:
Można głośno krzyknąć: wszystkie printy zwierzęce znów modne! Lamparcie cętki, tygrysie prążki czy pasy zebry, to jest to! Możemy je spotkać na zwiewnych szyfonach jak u Dolce&Gabbana czy na spodniach, jak u Isabel Marant. 
|Aigner|Dolce&Gabbana|Proenza Schouler|

SKÓRZANA SUKIENKA:
Nie ważne jaka, ważne że skórzana! Projektanci oszaleli na punkcie skórzanych sukienek ze skóry naturalnej, ale i tej eko, jak w przypadku kolekcji Stelli McCartney. Równie dobrze przyjęły się także skórzane trencze za kolano, ramoneski u Acne, a nawet skórzane garsonki - Louis Vuitton. 
|Akris|Givenchy|Louis Vuitton|

FUTRA:
Kolorowe i wielkie, w jednym kolorze i małe - różnorodność jest ogromna. Noszone od stóp do głów, nawet na akcesoriach. Futrzane, włochate i z wstawkami z kożuszka kurtki i płaszcze to zdecydowanie jeden z modniejszych trendów jesienno-zimowego sezonu!
|Diane Von Furstenberg|Each&Other|Diane Von Furstenberg|

Przedstawiłam Wam dzisiaj 6 trendów z wielu, które można spotkać u projektantów. Pokazałam jedne z moich ulubionych w tym roku. Poza tym ten post jest tutaj nie przypadkowo, ponieważ 2 trendy, które widzicie wyżej, zostaną uwzględnione na pokazach Wkręconych, a więc mały konkursik: Kto zgadnie które to trendy, zostanie nagrodzony prezentem z listy życzeń!

Pozdrawiam, marta32222!

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez chwilę pomyślałam, że to coś tematycznego z Wielkanocą, gdy ten nagłówek gdzieś mi mignął xd
    Kolorowe futra, zwierzęce printy i total look, to trendy które mnie najbardziej interesują w tym sezonie. O ile jeszcze z dwa lata temu nie wyobrażałam sobie kiczowatej pantery w swojej prywatnej szafie, tak teraz mam ochotę się zaopatrzyć.
    W artykule brakuje mi stylizacji ze stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zaprezentowanych przez Was trendów najbardziej mi się podobają zwierzęce printy. W H&M widziałem idealną męską koszulę właśnie w panterkę, ale po kilku dniach została wyprzedana i mi jest z tego powodu smutno! :((
    Też mi brakuje stylizacji ze stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, szkoda, że nie ma stylizacji ze Stardoll, choć i bez tego post jest interesujący. Z trendów najbardziej interesuje mnie total look i futra. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa sylwetka, zwierzęce wzory i skóra to zdecydowanie moje ulubione trendy atm.
    Zgaduję, że na pokazach pokażecie logotypy i futra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za skórą i total look wydają się super pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przegląd, co do nowej sylwetki, to nie jestem przekonana, ale być może u kogoś fajnie by to wyglądało. Sama nie zaryzykowałabym

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!