Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trend: Layers
old-english-fonts


  https://assets.vogue.com/photos/5a9be0261c7a764f97cd9c3f/master/w_400/_MON0981.jpg   

Nadchodzi zima, a to oznacza płaszcze, kurtki, swetry, golfy i ogólnie- warstwy. Jest to chyba mój ulubiony trend tego sezonu. Projektanci potraktowali go za to dość ekstremalnie, na przykład zszywając razem kilka kurtek (Balenciaga) lub łącząc kilka typów okrycia wierzchniego. Trzeba jednak uważać, aby nie przytłoczyć reszty stylizacji. 
Mam nadzieję, że spodobają wam się stylizacje :>



9 komentarzy:

  1. Stylizacje to mistrzostwo świata <3
    Wszystkie są idealne, ale druga to totalny sztos! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak wspominałem w posćie Bartka na temat tego trendu, nie jestem jego największym fanem. Nie wiem, nie wygląda to dobrze moim zdaniem. Na pokazie - owszem, ale w realu? Damn ma.
    Stylizacja jak zawsze bardzo ładne, ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten trend to coś dla mnie, bo lubię ciepełko :D Mi najbardziej podoba się druga stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza i trzecia stylizacja podoba mi się :) ja to raczej nie lubię żadnych golfów,płaszczów czy tam swetrów xd na sd tak,ale w realu to nie mój styl ,choć owszem zimą opatulam się w grube bluzy,bluzki a pod spodnie nakładam grube rajstopy i ciepłe skarpetki,bo jestem zmarźlakiem xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są świetne! Wszystkie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że wszystkie stylizacje wyszły świetnie. Moim faworytem jest ostatni look. Ten wszystkie warstwy są tak super dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  7. O trendzie już wspomniałem pod postem Bartka. Jeśli chodzi o stylizacje, to wszystkie są fantastyczne i podobnie jak Michał, moim ulubionym lookiem jest ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!