Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
3 trends | day 3





12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten trend!
    Obie stylizacje są świetne i na wysokim poziomie, ale druga to miłość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny trend zdecydowanie dla mnie, bo taki przytulny i niekiedy cieplutki :D Obie stylizacje świetne, ale bardziej podoba mi się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten trend to totalnie nie mój styl, ale Twoje stylizacje wyszły świetnie. Pierwsza to złoto jak dla mnie :) Jedyne co mi się nie podoba to fryzura, bo sprawia wrażenie jakby doll miała pekaesy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten trend! Realnie posiadam kilka peleryn i bardzo je lubię. Na stardoll też mam ich trochę jednak jak wszyscy wiedzą ciężko u mnie ze stylizacjami :D Obie Twoje stylizacje ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest świetna :) ja jakoś nie przepadam za tym trendem,nawet na sd chyba w swojej szafie nie mam żadnych peleryn xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez należę do osób lubiących ten trend. Pierwsza stylizacja jest dla mnie taka tajemnicza- lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Uwielbiam ten trend w realu, czuję się wtedy jak jedna z czarownic serialu AHS: Coven XD
    Obie stylizacje są wspaniałe i trudno mi powiedzieć, która z nich jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego podoba mi się pierwszy look <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacja bardzo ładne jak zawsze, ale druga WOAH!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutkie, pierwsza w ogóle super *_*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!