Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloween to ja mam codziennie rano przed lustrem
Hej i czołem kochani!
Przepraszam, że ostanie nie było postu, ale wyjechałam i nie miałam czasu. Mam nadzieję, ze rozumiecie. 
Dziś mam dla Was kolejną jadalnię, ale nie mogłam się powstrzymać. Już przy poprzedniej aranżacji widziałam takie dynie na stolę, niestety nie były jeszcze dostępne w Plazie. A gdy tylko dodali tą dostawę wiedziałam, że taka aranżacja musi powstać.


Mam też takie pytanie. Co myślicie o obchodzeniu Halloween? Jest bardzo wielu przeciwników tej "zabawy" moim zdaniem jednak w granicach rozsądku wszystko jest dla ludzi. 

Mam też nadzieję, że podoba się Wam dzisiejsza aranżacja. 


5 komentarzy:

  1. uwielbiam aranżację na stole, te wszystkie detale super wyglądają. widok za oknem idealnie współgra z wnętrzem, całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Kocham takie "aranzacje stołów, chciałabym kiedyś mieć mega jadalnie żeby własnie takie rzeczy robić

      Usuń
  2. Jezu piękna ta aranżacja <3 Już nawet nieco Wigilią pachnie przez tę zastawę i roślinkę po prawej stronie:) Fakt, te dynie są super. Może nawet ja się na nie skuszę.

    A jeśli chodzi o Halloween to cóż... to prawda, że w naszej kulturze ludzie krzywo patrzą na to święto. Ja uważam, że nikt nikomu tym krzywdy nie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te dynie *_* i aranżacja ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna aranżacja, super pasują te dynie!
    Na Halloween nie muszę się przebierać XD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!