Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Another version of Halloween


Witajcie Kochani,
Halloween kojarzy się wszystkim z duchami i innymi tego typu strasznościami. Przygotowałam dla Was dwie stylizacje, w których postaram pokazać Wam się delikatniejszą, ale jakże ciekawą stronę tego "święta", którą osobiście uwielbiam. W mojej propozycji jedyne wspólne elementy z Halloween to kolorystyka i szata graficzna. Aby jednak nie odciągać się mocno od tematu, oraz nie puścić wodzy fantazji w zestawieniu wykorzystałam elementy garderoby z najnowszej kolekcji Tingeling Halloween Couture.
Pierwsza z moich propozycji (po lewej) jest bardzo klasyczna, ale przez czerwone elementy nie uznałabym jej za nudną. Pomimo braku torebki nie uważam jej za "wybrakowaną". Nie wiem czy to wina ogólnego przedstawienia przy sobie tych looków czy może po prostu żadnej nie umiem dopasować. Wykorzystałam tutaj czerwony pasek z kolekcji Tingeling Halloween Couture. Drugi outfit ma w sobie za to czarną wersję tego pięknego paska. Bazę utworzyło mi tutaj połączenie czarnego golfa z Museum Mile ze spodenkami. Na całość nałożyłam czerwoną kurtkę.

I: kolczyki - Velvet Orchid, choker - Fallen Angel, koszula - Fendi + Dior, pasek - Tingeling Halloween Couture, kozaki - RIO
II: golf - Museum Mile, kurtka - Tingeling Halloween Couture, pasek - Tingeling Halloween Couture, spodenki - Active, szpilki - Balenciaga
Inne ozdoby: 2x czarne skrzynki - Fashion, białe dynie - Special Offer, czerwone szpilki - Balenciaga

4 komentarze:

  1. Obie świetne, ale bardziej podoba mi się druga. Ta ognista kurtka wygląda obłędnie w połączeniu z czarną bazą.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka mi się nie podoba,ale za to paski są świetne i będę musiała je kupić :) stylizacje mi nie przypadły do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są rewelacyjne. Ten pasek w 1 sprawił że nie jest taka zwyczajna, a w drugiej podoba mi się zastosowanie kurtki z czarną bazą

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są super, jednak bardziej mi się podoba ta na manekinie - ognista kurtka idealnie wygląda razem z golfem oraz szortami ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!