Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ulubieńcy września
Hej! Większość z Was pewnie mnie już kojarzy z działalności na innych blogach, ale jeżeli nie to jestem sobie Rocka i tym razem będę prowadzić dział z ulubieńcami miesiąca. Pamiętajcie, że są to moje subiektywne wybory. Wiadomo, że z gustem jak z tyłkiem - każdy ma swój, dlatego też bardzo chętnie poczytam o Waszych ulubieńcach :) 
A tymczasem zapraszam do rozwinięcia postu! 



1. Runway: Cat Eye Sunglasses - oksy jak sama nazwa wskazuje mają kształt kociego oczka, nadają twarzy charakteru, a dzięki pomarańczowemu paskowi na oprawce nie są nudne.
2. Runway: Ganni Inspired Oversized Jacket - na początku nie byłam przekonana do tej kurtki. Kupiłam, bo szybko schodziła :D Ale jak już znalazła się w moim apartamencie, stwierdziłam że jest super. Limonkowe wstawki świetnie ją urozmaicają.
3. Fallen Angel: HotBuys Chloe Inspired Cut Out Boots - to zdecydowanie mój NAJ ulubieniec w tym miesiącu. Buty mają ekstra kształt i różne bajery w postaci klamerek, nie są też nudne dzięki wycięciom. Myślę, że często będziecie je widywać w moich stylizacjach :)
4. Limited RE-Edition: Visor Glasses - jako maniaczka okularów musiałam je kupić. Są o tyle ciekawe, że mają fajne, liliowe oprawki. Okulary w tym kolorze nie są jakoś bardzo popularne na stardoll, dlatego stwierdziłam, że warto je mieć. Zawsze to coś innego.
5. Nelly: Velvet Leo Jacket - różowego koloru mamy na stardoll dużo, więc myślę, że nietrudno będzie wystylizować z czymś tę kurtkę, zresztą funkcjonuje jako narzutka na ramiona, co jest dodatkowo jej atutem.
6. It Girls: HotBuys Gucci Inspired Over the Knee Boots - z początku niezbyt mi się podobały, ale kiedy weszły do Plazy i przejrzałam kilka stylek z nimi, stwierdziłam, że warto je mieć w szafie ze względu na fajny kształt i kolor.
7. Vinyl: Pink Rectangular Glasses - okularów nigdy dosyć! Te mają akurat fajny kolor i są niedrogie, więc warto w nie zainwestować.
8. Vinyl: Cherry Red Denim Jacket - świetny krój, stonowana czerwień - jak dla mnie miłość od pierwszego wejrzenia :)
9. MSW: Tied Knot Sandals Red - o ile cały sklep jest dla mnie kompletnie beznadziejny to te sandały są perełką, na którą warto zwrócić uwagę. Mają klasyczny kształt oraz ładny odcień czerwonego - myślę, że to działa na ich korzyść. Delikatne ozdoby na paskach sprawiają, że sandałki nie są nudne.
10. Vinyl: Stripe white black belt - w ten pasek również warto zainwestować. Wygląda ciekawie + klasyka pod względem kolorystycznym. Na pewno przyda się w niejednej stylce.
11. Wild Candy: Tulle maxi skirt - świetnie wykonana, świetny kolor, świetna cena! Nic tylko brać i robić z nią stylki :D
12. Callie's Picks Decor: Black Dog Biker (poniżej) - może mniej praktyczna rzecz dla Was. Dla mnie niezbędna :) Na pewno znakomite uzupełnienie miejskiego krajobrazu lub rockowo ubranej dollki :) 
13. Lost Years - Cross the line, czyli moja piosenka miesiąca ze świetnym teledyskiem w klimacie postapokaliptycznym. Dlaczego? Dlatego, że dzięki niej wkręciłam się w retro wave i właśnie od miesiąca poznaję co raz to ciekawsze numery, które traktuję jak osobne opowieści. Wystarczy włączyć, zamknąć oczy i dać się ponieść wyobraźni :)



Przygotowałam też dwie stylizacje, w których użyłam dwóch opisywanych przeze mnie rzeczy, a mianowicie - kurtki z Runway oraz nieco mniej oczywistej rzeczy - okularów z Limited RE-Edition, których kolor wzmocniłam innymi okularami, aby podkreślić efekt liliowej oprawki. A powyżej bonusowo stylizacja z butami HB z Fallen Angel i wykorzystaniem motocyklisty z CP Decor :) 


Na powitanie mam też dla Was mały konkursik - osoba, która w najbardziej kreatywny sposób opisze swoją ulubioną rzecz (komentarz, wiersz, grafika - forma dowolna), dostanie ją w prezencie. Sprawa tyczy się oczywiście dostaw z września, tych nielimitowanych. 

Do zoba za miesiąc! :)

7 komentarzy:

  1. Redakcjo, Czytelnicy - pilnujcie swoich kotów. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. z twoich propozycji mam kozaki HB i spódnicę :) oprócz tego kiedyś tam wyląduje jeszcze w mojej szafie różowa i czerwona kurtka :) pierwsza stylizacja jest świetna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam połowę z Twoich propozycji :D Druga stylka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam cały pierwszy manekin i kozaki inspirowane gucci. kurtki też są fajne, ale na razie są takie meh, jak będę potrzebował to kupię, ale pewnie o nich zapomnę i kupie jak będzie wyprzedaż
    wolę drugą stylizację, jest ciekawsza, a ja doceniam eksperymenty. bonusowa stylizacja i tak wypadła najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Z Twoich wyborów mam numery: 2,3,6,7,8,10,11. Stylizacja z fioletem jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszych postach ^_^
    zAmIsA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!