Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kalendarz Adwentowy na Stardoll


Już dzisiaj jest pierwszy Grudnia, niedługo święta i koniec roku, a ja jeszcze pamiętam jak 2017 się zaczynał.. czas tak szybko leci! Do tematu posta, Stardoll jak co roku zorganizował dla nas Kalendarz Adwentowy (nie zapominajmy, że mamy swój również na QoF!)!
Już pierwsze okienko zostało otworzone a nagrodąza którą oczywiście musimy zapłacić 50sm, jest kalendarz adwentowy do apartamentu.




Co sądzicie o prezencie?

17 komentarzy:

  1. 'Nagroda, za którą musimy zapłacić' :")

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się,nie kupię tego.....poza tym pewnie cały kalendarz będzie miał takie kiepskie rzeczy xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Niie nazywalabym tego prezentem, ale kupilam 2sztuki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle stardoll jest takie "pazerne" że wszytko sami musimy kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie będę tego komentować XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce ubrania tak jak kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że w następnych dniach będzie coś ciekawszego, bo to raczej mało przydatne.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ceny utrzymywałyby się w SM, to jestem w stanie przeboleć fakt płacenia. Jednak gdy będą to SD no to sorry kurde, ale ja się na to nie piszę. Chyba, że będzie to coś co baaardzo mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba podziękuję xd dla mnie nowy rok wiąże się z urodzinami, starzeniem się i takie tam.... 1 stycznia 2018 będzie dniem kiedy zacznę ostatni róż z 1 z przodu ;(( starość nie radość xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starość zaczyna się w głowie. Dopóki będziesz uważać, że jesteś stara to będziesz. Wiek to tylko cyferki :))

      Usuń
    2. Wiem, dlatego wciąż mój umysł funkcjonuje na poziomie podstawówki xd

      Usuń
  10. Czyli w tym roku czekać na nas będą tylko prezenty w postaci elementów do dekoracji?
    Dzisiejszą ozdobę pewnie bym kupiła, gdybym bawiła się w urządzanie wnętrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. porażka, chociaż czego można się spodziewać xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!