Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacja


21 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna! Świetnie wygląda z tym tłem ;)

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie stylizacja mi się podoba choć sukienka nie należy do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna szata graficzna, jezeli tak sie mowi xd calosc wygląda fajnie, dobrze tu się spradzwa stwierdzenie ze prostota jest najlepsza, jednak osobiscie zmienilabym torebke, moze na jakąs metaliczną albo kolorową
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam w szafie nic, co pasowałoby lepiej :)

      Usuń
  5. Teraz nie narzekam na rozmiar obrazu! :D
    Stylizacja świetna, wszystko jest ładnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ale moim zdaniem buty i torebka do wymiany,nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem,jakoś nie podoba mi się xd może lepsze by były w kolorze fioletowym tak jak na sukience :D

      martusia-16

      Usuń
    2. Niestety moja szafa nie ma takich butów, więc dałam białe

      Usuń
  7. Białe buty byłyby ok, gdyby torebka również była biała, natomiast czarna torebka byłaby ok, gdyby buty również były czarne. Tak to mi się to gryzie ze sobą, niestety. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię połączenia buty+torebka i unikam go za wszelką cenę:)

      Usuń
  8. Mnie średnio podoba się szata graficzna ;p
    Ja także zamieniłabym buty lub torebkę :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!