Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
[2] Pomysł czy pomyłka? (+rozdanie)

     Cześć! Robiąc stylizację, zupełnie nie pomyślałam że to dziś sylwester. Kiecka więc nie jest zbyt balowa, ale dla tych co świętują nowy rok w domu ze znajomymi, tak jak ja, to chyba się nada. Nie wiem, próbuję się jakoś wybronić z tej niezręcznej sytuacji.

     Wiecie co, wpadłam ostatnio na pomysł. Przedyskutowałam go z Iwonką, Kinia też dała zielone światło, więc teraz pytam WAS! Chcielibyście streamy ze stardoll? 
     Wraz z moim Talibem streamujemy różne gry na platformie Twitch, także ja podołam. Nie wiem tylko czy Wam odpowiadałaby taka forma rozrywki. Na takich lajwach ubierałabym laleczkę moją, Wasze, próbowała dekorować apartamenty, robilibyśmy rozdania. Gdyby inni redaktorzy też chcieli się zaangażować, moglibyśmy rozmawiać na teamspeaku, discordzie, skajpaju, czy czymkolwiek co umożliwiłoby nam rozmowę między sobą. A Wy moglibyście przejąć stream na chacie!
     Takie stardollowe streamy mogłyby pojawiać się raz na tydzień, na jedną czy dwie godzinki, wszystko zależy od Was, od Waszego zaangażowania i tego, czy by Wam to po prostu odpowiadało.

Dla tych, którzy wyrażą swoją opinię na temat stardollowych streamów, przewiduję nagrody ciuszkowe. W zależności od ilości komentarzy, wylosuję 5-10 osób, którym podziękuję w ten sposób za pomoc!

     I bardzo dziękuję wszystkim za tak ciepłe powitanie. Jesteście przekochani. Każdy komentarz był miodkiem na moje serduszko!


Buziaczki,
Sejcia

26 komentarzy:

  1. Fajna stylka. Pomysł ze streamami bardzo mi się podoba, mógłbym nawet brać udział natomiast nie wiem czy znajdę na to czas, ewentualnie mógłbym nad tym pomyśleć w trakcie wolnych weekendów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streamy na pewno byłyby w weekendy, żeby więcej osób mogło obejrzeć. Także jak najbardziej zapraszam, przyjmę każdą pomoc żeby stream nie był nudny xD I dzięki wielkie! ❤️

      Usuń
  2. Mega mi się podoba, jak ty robisz te grafiki? Są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś tam wkleje, coś przesunę, dorysuję. Bawię się w gimpie generalnie xD Cieszę się że efekty są pozytywnee ❤️

      Usuń
    2. Stream jest bardzo ciekawym pomysłem :)

      Usuń
  3. stylka fajna, pomysł w sumie też - coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować, jak nie wyjdzie to wymyślimy coś innego :D Dzięki ❤️

      Usuń
  4. Super pomysł ze streamem, wiesz, ze sama kiedyś miałam takie myśli? xd Na pewno wezmę udział. Poza tym myślę, że warto jest spróbować, po prostu jeśli nie wypali to trudno, a jak będzie zainteresowanie, to świetnie. < a kto umarł ten nie żyje >
    Stylizacja mi się podoba, taki styl Kim Kardashian, albo jakiejś rich instagramowiczki, coś takiego. Pasuje do twojej doll i w sumie jak na stardoll, to trochę prezentujesz body positive, bo ta sylwetka, na blogach przynajmniej, nie jest często zauważalna. Tak mi się nasunęło już a propos poprzedniej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie trzeba myśleć tu trzeba działać xD Cieszę się że pomożesz ❤️
      I generalnie ja lubię krągłości u kobietek, jak mają trochę w tyłku albo w cysiach, albo tu i tu to są takie bardziej seksowne xD Chociaż powiem Ci ze po świętach to ja z tymi krągłościami przesadziłam xD 😂

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja, pomysł na streamy też jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi więc na to że widzimy się na streamie :D Super, dzięki!

      Usuń
  6. Genialny pomysł ze streamem, z chęcią bym oglądała! A co do stylizacji, świetnie wystylizowany kombinezon, dawno nie widziałam go tak dobrze wykorzystanego. Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, tyle pozytywnych komentarzy znowu xD Dzięki wielkie! W sumie nie sądziłam że użyje jeszcze kiedyś ten kombizon, odkopalam go z najgłębszych zakątków mojej szafy!

      Usuń
  7. Wow jest genialna! Co do streamów to jest świetny pomysł, oglądałabym każdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy? No to super! Na pewno dam w najbliższym czasie znać kiedy co i jak :D Także dzięki bardzo i widzimy się na streamie ❤️

      Usuń
  8. Prześliczna stylizacja, tak jak nie przepadam za tym sukienko/płaszczykiem, to tu wygląda tak idealnie!! <3 pomysł ze streamem jest genialny! Super, że na to wpadłaś, z chęcią bym oglądała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kombinezon strasznie się kojarzy z takim safari. Ciężko coś z nim zrobić żeby nie wyglądał jak z Afryki xD No i dziękuję bardzo za opinię ❤️

      Usuń
  9. Streamy z robienia nagłówków dla qof??? Haha, lepiej nie, komu by chciało się to oglądać. Słyszałem już o pomyśle, rozmawiałem z Kingą i Iwoną, myślę że jest to strzał w 10 o ile będą chętni do oglądania, spróbujemy, zobaczymy, na pewno będzie ciekawie!

    Krągłości, coś czego w tych czasach brakuje, super stylka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też byłoby super, są streamy, gdzie ludzie graficzą albo rysują ;) I dzięki bardzo! Sądzę że po świętach krągłości jest aż nadto :D

      Usuń
  10. Mi też się mega ten pomysł podoba. Trzeba to koniecznie dokładnie przegadać :) A stylizacja super jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie jest to genialny pomysł! Uważam, że dobrym pomysłem będzie przerabianie doll, które się wcześniej zgłosiły ;P I jeśli dana doll np. ja napiszę do was, że mam problem ze stylizacją z danym ciszkiem to polecicie mi co mam kupić ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dobry pomysł, sądzę że z niego skorzystamy :D Dzięki wielkie!

      Usuń
  12. Bardzo fajny look, lubię te klimaty safari. :D
    Streamy to bardzo dobry pomysł. Co prawda jestem teraz maturalnym świrem, więc nie byłoby mnie często, ale chętnie wzięłabym od czasu do czasu w takim czymś udział. Myślę, że to dla nas wszystkich może być miła forma relaksu. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę że takie streamy byłyby w weekendy, także to będzie wisienka na torcie weekendowego relaksu xD Dzięki bardzo za opinie ♥

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!