Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Postanowienia noworoczne
-Co to są postanowienia noworoczne?
- To coś o czym zapomina się w drugiej połowie stycznia.

--------------
Pewnie część z Was już od dawna obiecuje sobie, 
że od Nowego Roku coś zmieni w swoim życiu. 
Dlatego jeśli poważnie myślisz o wprowadzeniu jakichś zmian
koniecznie zapisz je w komentarzu.
Pamiętaj, że wytrwanie w postanowieniach da Ci ogromną satysfakcję!

Wśród osób, które wpiszą swoje noworoczne postanowienia
nagrodzimy kilka drobnymi upominkami.

20 komentarzy:

  1. Ja mam postanowienie, żeby codziennie ćwiczyć i być fit. Mam nadzieję, że sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz za tydzień czy nadal jesteś fit xD

      Usuń
    2. Oki, napiszę! haha!

      Usuń
    3. Hahahah ja co roku tak planuje i co roku coś mi nie wychodzi

      Usuń
    4. Ja takie postanowienie dałam sobie w wakacje, żeby ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu i oprócz chorób oraz wyjazdów dotrzymałam słowa :D

      Usuń
  2. Mam postanowienie, aby odwiedzić jak najwięcej krajów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega postanowienie, jednak trochę drogie niestety. Ja wybieram się w sierpniu do Berlina. Myśle, ze nawet takie wyjazdy raz w roku są naprawdę fajne, tak żeby zwiedzić jakieś nowe miejsca

      Usuń
    2. Wiem, ale postanowiłam to spełnić, polecam w Berlinie zobaczyć Bundestag :)

      Usuń
    3. wcale nie drogie! ostatnio byłam tydzień na malcie za 300zł :D naprawdę da się wyszukać mega okazje, tylko trzeba mieć trochę czasu i cierpliwości! jak coś ja z chęcią pomogę, bo wyszukiwanie różnych okazji wyjazdowych to moje hobby, wielu moich znajomych wyjechało na znalezione przeze mnie wycieczki! :D

      Usuń
    4. Ooo, super, pewnie piękne widoki.

      Usuń
    5. Ooooo to fakryucznie mega! Zdjęcia na instargaramie widziałam i naprawdę coś pięknego, na pewnie się zgłoszę

      Usuń
  3. Ja nie mam szczególnych postanowień. Co roku było ich z 10, a wytrzymałam maksymalnie 3 miesiące. Dla mnie takie postanowienia to w pewnym rodzaju stres, więc postanawiam nie mieć postanowień XD. Przestało mieć to specjalne znaczenie, bo każda data jest niepowtarzalna (zmienia się tylko cyferka). Lecz wszelki powód dla ludzi do zmiany jest dobry. Za to ten rok ma swój przewodni motyw (?) nie wiem jak to dokładnie określić. Rok 2018 to będzie rok prób. Powodzenia wszystkim w osiągnięciach celów, pamiętajcie dlaczego to robicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie bardzo mądre słowa. Ja w zasadzie tez nie mam żadnych konkretnych postanowień, jeżeli już chciałabym coś zmienić to nie dla tego ze idzie nowy rok, a dlatego ze tego właśnie chce i potrzebuje

      Usuń
  4. po prostu chciałabym starać się być dobrym człowiekiem, doceniać co mam, i jeszcze bardziej udzielać się w wolontariacie niż do tej pory. Żadnych konkretnych postanowień nie mam, no może przytyć trochę! ale staram się od kilku lat i słabo wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat wczoraj zrobilam liste rzeczy ktore chce zrobic w 2018 roku xd
    Uwaga! ponizej mogą się znaleźć dziwne rzeczy
    1. zrobić sobie trwałą na włosach
    2.popracowac w wakacje
    3. znależć sobie chlopka ( nie,to nie jest akt desperacji ;) )
    4. zrobić tatuaż
    5.zwiedzić Wrocław i Poznań
    6. kupić instaxa
    7. założć boga i pojechać na event który sie odbywa w Gdyni ( juz drugi raz z rzędu bylam tam wolontariuszką i wreszcie chcialabym spedzić inaczej te dwa dni niż na zmywaku :))) )
    8. zebrać się i napisać jakiś artukuł na qof (przepraszam za opóznienia xd )
    mam nadzieje ze chociaz część z nich zrealizuje ;D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka postanowień, ale nie bd tu pisać XDD
    Bo raczej nie uda mi się ich zrealizowac
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zwolenniczką, co roku sporządzam taką listę rzeczy do zrobienia i ogólnych postanowień na nowy rok.
    Z takich co się mogę podzielić: (chyba najbardziej typowe) uprawiać więcej sportu.
    A z trochę mniej typowych, to spróbować napisać jakąś piosenkę/wiersz i zaznaczę tu, że z taką formą wyrażania siebie nic wspólnego nie mam. Myślę, że to może być ciekawy challenge, polecam spróbować i wam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!