Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra

Witajcie po dłuższej przerwie. Moja nieobecność spowodowana była, jak możecie się domyślić, szkołą. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Pamiętajcie: determinacja + wiara w siebie + ciężka praca = sukces.

 Dziś zajęłam się dwoma artykułami, które możemy dostać za darmo od adminów, gdy osiągniemy odpowiedni level. Pierwszy z nich to śliczna, elegancka torebka w kolorze beżowym z delikatnym łańcuszkiem (35 poziom). Drugi to przyciemniane okulary, które mogą dopełnić niejedną stylizację (15 poziom).


Torebka Chloe                       Okulary Moschino

Stylizacje:

1. top- Baby Phat | spodnie- Denim&Supply | sweter- Subcouture | pasek- It Girls | torebka- Marc Jacobs Tribute | buty- Callie's Picks | okulary- Starpoint Rewards
2. marynarka- Royalty+LE | spódnica- Runway+Windows On The World | torebka- Starpoint Rewards | naszyjnik- Pretty n'Love | buty- Young Hollywood | kolczyki- Windows On The World

Czekam na komentarze!

18 komentarzy:

  1. Świetny post, stylizacje bardzo ładne, ale ta druga skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi właśnie bardziej podoba się pierwsza, ale obie są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakowalu tu Ciebie. Stylizacje sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno torebka jak i okulary bardzo podobają mi się w swoich realnych wersjach, niestety stardollowe mogłyby wyglądać znacznie lepiej, ale nie są złe, lubię je :)
    Stylizacje są świetne, zwłaszcza pierwsza mi się podoba, ale brakuje mi podszewki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje naprawdę super, brawa dla Oli !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie te rzeczy posiadam i dość często ich używam, więc to chyba jest jednoznaczne że mi się podobają xd zarówno pierwsza i druga stylizacja wygląda interesująco a okulary i torebka, ładnie dopełniają całość
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są nawet ładne, rzeczy teraz mi się spodobały ale niestety je skasowałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż przejrzałam swoją szafę bo jakoś nie kojarzyłam tych dodatków, ale jednak je mam. :) Pierwsza stylizacja jest świetna! Aż zaczynam żałować, że sprzedałam ten sweter z Subcouture, ale odnoszę wrażenie, iż okulary mi przeszkadzają tam. Może to dlatego, że nie lubię, gdy doll ma okulary na nosie. Druga za to jest przecudna i pasuje mi w każdym detalu.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  9. Za torebką nie przepadam, a okulary kocham. Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, pierwsza stylizacja taka piękna!
    Jeśli chodzi o rzeczy, mam podobne zdanie do cherry - realne wersje mi się podobają, stardollowe trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie do właścicieli bloga - na jakiej zasadzie wybierane są osoby do elity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się aktualizować systematycznie co tydzień. Do Elity QoF są wybierane osoby z listy w pasku bocznym (top 10 komentatorów tygodnia), staram się wybierać osoby z największą ilością komentarzy, które są oczywiście konstruktywną opinią a nie zwykłym "ładnie" itd.;

      jeśli członek Elity QoF nie jest aktywny przez tydzień (0 komentarzy), dostaje on ostrzeżenie, widoczne jako "(zagrożony/a)" na tydzień, jeśli pozostaje nieaktywny - zostaje wyrzucony, jeśli powraca do aktywności - nie jest zagrożony.

      Warto wspomnieć, że redaktorzy Queens of Fashion również należą do listy Elity QoF.

      Usuń
  12. O no proszę nie wiedziałem, że okulary były inspirowane Moschino! :D
    Stylizacje są super, ale chyba druga bardziej do mnie przemawia :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Nie wiedziałam, że te rzeczy są inspirowane realnymi obiektami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obie stylizacje są świetne :) tylko w pierwszej brakuje mi podszewki,ogólnie rzeczy są bardzo fajne i używam ich do stylizacji :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie wiedziałem, że okulary pochodzą z Moschino. A, że torebka jest od Chloe to można się domyślić patrząc na charakterystyczny fason torebki. Obie stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okulary to nie mój gust, ale tak mi przykro, że torebka jest tak słabo wykonana/pocieniowana, bo zawsze chciałam taką mieć (chociaż na sd he).
    Stylizacje są bardzo przyjemne. ;P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!