Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must Have
Black Classic Belted Pants
| Fotel-Fashion | Poduszki-Villa+Game One+Basic Decor | Stolik-PopShop | Kaktus-9to5 | Spodnie-Saint Laurent Paris |

Witam Was w kolejny wtorek, pierwszy raz piszę uzasadnienie o które tak bardzo prosiliście, mam nadzieję, że mi to wyjdzie, bo jak już pisałem nie jestem w tym dobry. Wybrałem klasyczne czarne spodnie z pierwszego w tym roku zimowego tribute, gdy przyjrzymy się im dokładnie możemy zauważyć na nich małe kropeczki przez które te spodnie są jeszcze ciekawsze. Czarne spodnie są klasyką i nie ma szafy bez nich, możemy je nosić jak tylko chcemy i z czym tylko chcemy. Ubierając do nich białą koszulę stworzymy bardzo elegancki look idealny do pracy, szkoły lub na egzamin. Dodając zwykłą bluzkę stworzymy codzienną stylizacją nadającą się na spacer lub na kawę z koleżanką. Pod ostatnim postem pisaliście, że ubieram za dużo, więc dzisiaj się trochę ograniczałem i starałem się stworzyć coś ładnego i prostego.

Sklep: Saint Laurent Paris Tribute
Dostępne: w Starplazie
Cena: 23sd lub 21sd(dla osób ze zniżką Royalty)
Moje stylizacje:

1 | Choker-Evil Panda | Marynarka-MSW | Spodnie-Saint Laurent Paris | Torebka-Fendi | Kabaretki-Vinyl | Buty-Evil Panda |

2 | Choker-Bonjour Bizou | Body-LE+Velvet Orchid | Spodnie-Saint Laurent Paris | Okulary-RIO | Torebka-Fendi | Buty-Callie's Picks |


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

REKLAMA

SERDECZNIE ZAPRASZAMY W IMIENIU CAŁEJ REDAKCJI WKRECANI NA BLOGA, W KTÓRYM ZNAJDZIECIE WSZYSTKO O STARDOLL, MIŁYCH REDAKTORÓW, DUŻO KONKURSÓW I WSPANIAŁĄ ATMOSFERĘ! wkrecenii.blogspot.com



23 komentarze:

  1. Druga boska!
    Co do samego tekstu - według mnie jest w porządku, jedyną moją uwagą jest to, że konstruujesz za długie zdania. W niektórych miejscach zamiast przecinka powinna być kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. spedajesz te marynarke?

      Usuń
    2. ja tą marynarkę widuję w bazarze w MSW xd

      martusia-16

      Usuń
  3. mi te spodnie nie przypadły do gustu jak i cała kolekcja jest taka sobie,czekam na kolejną dostawę Tribute :d jeśli chodzi o stylizacje to druga mi się bardzo spodobała,pierwsza byłaby fajna gdyby dać inne buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne stylizacje. Popiszesz jeszcze trochę i się wyrobisz, jak dla mnie nie jest źle :) spodnie są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o tekst, to faktycznie tak jak w komentarzu Soxo - za długie zdania. Więcej kropek niż przecinków i będzie super ;) Stylizacje ciekawe. W pierwszej dałabym jakieś delikatne czarne buty, żeby mocnym akcentem została tylko torebka. W drugiej wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej pewności siebie. :) Podoba mi się nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne spodnie z Dior Tribute i uwielbiam je. Co do stylizacji obie mega mi sie podobają, w pierwszej uważam jednak tak jak wszyscy, że buty mogły by być jednak inne :) Ale tak po za tym to super

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się obie stylizacje, nie mam żadnych uwag. Spodnie już są w mojej szafie bo pasują do wielu stylizacji i są b dobrze wykonane. Co do tekstu to myślę że ćwiczenie czyni mistrza, będzie dobrze. Powodzenia Wiktor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja jest ciekawa i dopracowana :p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do opisu postu uważam, że trening czyni mistrza i niedługo nie będzie Ci sprawiało problemu opisanie wybranego ubrania ;p

      Usuń
  10. Druga stylizacja jest cudowna! Pierwsza średnio mi się podoba. Spodnie faktycznie są świetne, aczkolwiek ja żadnych kropek na nich nie widzę :D Może zależy to od ustawień monitora.
    Co do tekstu zgadzam się z Soxo. Radziłabym także unikać takich zdań jak "Nie wiem co mam jeszcze napisać", bo niczego nie wnoszą, a słabo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłem tekst i skasowałem to zdanie, dzięki za radę:)

      Usuń
    2. I teraz jest super :D Z każdym postem Twoje teksty na pewno będą coraz lepsze, bo po prostu złapiesz wprawę :)

      Usuń
  11. Druga jest super, te włosy przerażają mnie swoją długością XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodzę się co do wyboru - spodnie są naprawdę ładne. Śliczne stylizacje, choć to druga jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej mi się podoba stylka 1. Tekst jest ok, przecież wiadomo, że nie masz tam tworzyć nie wiadomo jakich analiz i opisów. To tylko ciuchy a nie wiersze. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga styla to miłość :) choć obie są super i bardzo trafnie wybrana rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Soxo, jeśli chodzi o tekst.
    Co do stylizacji, to tylko druga mi się podoba. Lubię dopasowanie torebki z Karlem do bluzki z gwiazdkami, wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne stylizacje, jednak to pierwsza mnie najbardziej urzekła. Włosy wyglądają w niej obłędnie. Właściwie to wszystko mi się w tej pierwszej podoba, te buty z kabaretkami, torebka, choker, marynarka, którą kocham.
    Jeśli chodzi o spodnie, to przymierzam się do ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!