Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
reunion
Hejka, przepraszam, że tyle mnie nie było i że ten post ukazuje się tak późno, ale studia dzienne, 
praca i przyjemności w moim przypadku nie współpracują ze sobą, dlatego z części musiałem zrezygnować (przynajmniej na moment). W chwili obecnej mam kilka przygotowanych outfitów, postaram się aby posty pojawiały się regularnie :)

| Kurtka - LE | Top - Balmain | Spodnie - Dior | 
|Torebka - Marc Jacobs | Buty - It Girls | Okulary - Active |

12 komentarzy:

  1. Twoja dollka bardzo lubi nosić okularki. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoją doll i podoba mi się połączenie bluzki i spodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Studia i praca, znam ten bóóóól.
    A stylizacja super, 10/10 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te dżinsy z tą koszulą, chciałam zrobić właśnie coś podobnego. Spoko stylizacja, okulary nadają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy wszystko z tą kurtką jest boskie?

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3
    ps. znam ten ból :/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Same stylowe powroty teraz na qof. :P
    Stylka bardzo fajna, dżinsowa baza wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!