Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Świąteczny pomysł...
Święta się zaczęły a ty nadal nie wiesz w co się ubrać? 
W dzisiejszym poście pokażę Ci kilka pomysłów na proste i łatwe stylizacje.
Zapraszam do czytania i oglądania.

Pomysł 1: Prosty klasyczny kombinezon lub mała czarna. Obie te rzeczy nie wymagają wielkiego wysiłku, dobieramy do nich buty i torebkę(jeżeli gdzieś wychodzimy) i stylizacja gotowa. Jeżeli chcemy zaszaleć bardziej możemy dodać do tego biżuterię, nakrycie głowy lub zwyczajny pasek. W moich stardollowych propozycjach wybrałem małą czarną z nadrukiem i cekinami, dobrałem do niej torebkę w tym samym kolorze, delikatne kolczyki i czarno-białe szpilki. Do kombinezonu wybrałem czarne sandały na grubej podeszwie, długi pasek, jeden duży kolczyk i transparentną torebeczkę.
1 | Kolczyki-Young Hollywood | Sukienka-Dolce&Gabbana | Bransoletka-Mr | Torebka-Callie's Picks | Buty-SAP |
2 | Kolczyk-Saint Laurent Paris | Kombinezon-YvesSaintLaurent | Pasek-Fallen Angel | Torebka-Chanel | Buty-LE |

Pomysł 2: Elegancka koszula. Rzecz którą posiada każdy, nieważne jaki ma kolor czy wzór, ważne jak ją wystylizujemy. W przypadku białej koszuli mamy duże pole do popisu, możemy dodać coś kolorowego lub z ciekawym printem. Do koszuli wzorzystej lub kolorowej proponuję dodać jednokolorowe i stonowane ubrania. W pierwszej mojej propozycji do koszuli w kropki dobrałem proste czarne spodnie i botki w kolorze różowym, aby nie było nudno dodałem torebkę z cekinami i duże futro w kolorze pasującym do butów. Przy białej koszuli nie chciałem przesadzić, ale nie chciałem też Was zanudzić, ubrałem spódnicę w mini kropki, mocny srebrny choker, średniej wielkości torebkę w kolorze pudrowego różu i szare botki na szpilce,
3 | Koszula-LE | Broszka(kolczyk)-LE | Futro-LE | Spodnie-Saint Laurent Paris | Torebka-MAWI | Buty-Tributes Gallery |
4 | Choker-LE | Koszula-Pals | Spódnica(Sukienka)-Fallen Angel | Torebka-Callie's Picks Decor | Buty-Young Hollywood | 

Pomysł 3: Garnitur lub gotowy zestaw. Tutaj zależnie od tego co mamy, możemy mieć bardzo duże pole do popisu lub całkowity jego brak. Gotowe zestawy są różne, w jednych dodajmy tylko buty i wyglądamy świetnie a w drugich musimy dodać wiele artykułów. W zestawie który wybrałem nie musiałem wiele robić, dodałem pasek, buty, torebkę i stylizacja była gotowa. Garnitury, tu również zależy jaki mamy garnitur, czy musimy dużo do niego ubierać, czy też nie. Moim wyborem jest klasyczny czarny garnitur, składający się ze spodni i marynarki. Chcąc zachować jego spokojny charakter dodałem do niego szarą bluzkę, czarną torebkę, żeby nie było tak nudno ubrałem srebrne, błyszczące szpilki, pod bluzkę włożyłem koronkowy stanik a do torebki przyczepiłem wielki brelok.
5 | Bluzka-Saint Laurent Paris | Pasek-LE | Spódnica-Saint Laurent Paris | Torebka-Saint Laurent Paris | Buty-Nelly |
6 | Marynarka-LE | Bluzka-Nelly+Fallen Angel | Pasek-Mr | Spodnie-LE | Torebka-Chanel+Subcoulture | Buty-Windows On The World |

Jak się Wam podobają moje pomysły i stylizacje?

12 komentarzy:

  1. Wow! Każda stylizacja jest świetna. Tekst jest świetnie napisany. Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 6 stylizacja podobają mi się najbardziej, ale zachwycona jestem wszystkimi! Mega robota <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pomysły! Każda ze stylizacji jest cudowna! Choć moim faworytem jest zestawienie 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne stylizacje, ale mam wrażenie, że np. środkowa para nie prezentowałaby się tak dobrze gdyby była osobno. Taki jeden outfit na dwóch dolkach trochę xd

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się pierwsza,druga i szósta stylizacja :) w pozostałych stylizacjach coś mi przeszkadza

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja jest w moim stylu. Chętnie ubieram się tak na święta, więc muszę przyznać, że ona jest NAJLEPSZA ;)
    Pozostałe także są cudowne
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają ale dwie na dole najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje ;p Wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie pierwsze najlepsze ;)

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje mi się podobają, od razu widać, że post jest super dopracowany. Bardzo mi się to podoba, ze kolejne stylizacje dwie obok siebie są tak do siebie dopasowane i się uzupełniają.
    Świetny poradnik, świetny post, jak najbardziej widzę te stylizacje również w rzeczywistości przy wigilijnym stole.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!