Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Versace Tribute
Kochani!
Do Starplazy trafił dziś kolejny Tribute. Tym razem możemy zakupić rzeczy z logo marki Versace. Dostawa obejmuje dwa piętra, a ceny wahają się między 16sd (14sd ze zniżką) a 38sd (34sd ze zniżką).Możemy również zakupić torebkę i pudełko zakupowe w cenach 4sd bądź 5sd. Kolekcja wydaje się być ciekawa i dobrze dopracowana na pierwszy "rzut oka" i myślę, że każdy z Was znajdzie swoje perełki. 
Wybierzecie się na zakupy? 
A może już coś upolowaliście? 



14 komentarzy:

  1. kupiłam tylko jeansy,bo nic więcej mi nie przypadło do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolekcja, aż boję się ile wydam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanem Versace i jak zdobędę sd to kupię całą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny Tribute w którym praktycznie wszystko mi się podoba. Szkoda tylko, że brakuje mi sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się wcale nie podoba w sumie. Nie wiem czy coś kupię..

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam sporo rzeczy, podoba mi się ta kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ten kapelusz! Prawie taki jak nosił Lemmy *__* muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest kilka bardzo fajnych rzeczy, ale uważam, że YSL lepszy
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz idę przymierzać, jak na razie wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że kostiumu kąpielowego (Feather Printed Swimsuit) nie można użyć bo i tak wystają spod niego te białe gatki. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja bardzo dobra, kupię większość rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!