Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Świąteczny Must Have
Xmas Sweater Girl

| Lampa-Tis The Season | Choinka-Tis The Season | Prezenty-Film Theory | Sweter- Tis The Season |

Świąteczny must have, nie mogło się tu pojawić nic innego niż ciepły, wielki, bardzo świąteczny sweter. Może nie jest on najpiękniejszy, ale moim zdaniem każdy powinien go posiadać i chociaż raz ubrać. Co będzie pasować do takiego swetra? Odpowiedz jest prosta, wszystko! Można zrobić co się tylko chce, coś eleganckiego lub zwyczajną stylizację na zimne wieczory.

Sklep: Tis The Season
Dostępny: w Starplazie
Cena: 16sd lub 14sd(dla osób ze zniżką Royalty)
Moje stylizacje:

1 | Kolczyki-RIO | Płaszcz-Pretty n' Love | Sweter-Tis The Season | Bransoletka-It Girls | Torebka-Saint Laurent Paris | Okulary-Royalty | Kozaki-Fendi |

2 | Kolczyki-Fendi+Pearls | Sweter-Tis The Season | Marynarka-Balmain | Torebka-YvesSaintLaurent | Spódnica-Callie's Picks | Buty-Young Hollywood |

13 komentarzy:

  1. Ładne, a czy ten sklep jest dostępny dla każdego??

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten sweter, mam w swojej szafie, ale nic z nim jeszcze nigdy nie stworzyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się ani sweter ani stylizacje :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. beznadziejny, nawet jak na ugly sweater. stylizacje fajne, ale sam sweter mi sie nie podoba wiec bez szalu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tego swetra ale dobrze, że go tu dałeś. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubię ten sweter xd Jest taki uroczy :D

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi sweterkami, ale w Twoich stylizacjach prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie sweterki ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonanie jest trochę słabe i swoją drogą irytuje mnie ta graficzna "przepaść" pomiędzy jednym ciuchem z danej kolekcji a innym z tej samej, eh.
    Ale na temat- Mój faworyt to pierwsza stylizacja. Świąteczne sweterki spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i krój, ale ty bardzo dobrze to zamaskowałeś.

      Usuń
  11. Świąteczne sweterki są super, ale ten wybrany przez Ciebie sweter jest brzydki i nie uważam, że każdy powinien mieć to coś w szafie :p
    Obie stylizacje są spoko, pierwsza jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!