Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kalendarz Adwentowy & Reklamy
Cześć i czołem czytelnicy QoF!

Zorganizowanie Kalendarza Adwentowego mieliśmy w planach już podczas Fashion Week Fall/Winter 2017, kalendarz był już gotowy od miesiąca i niecierpliwie czekaliśmy aby go opublikować! Mamy satysfakcję, że udało nam się wszystko dokończyć z dużym wyprzedzeniem i bez niepotrzebnego stresu możemy Wam go dzisiaj zaprezentować!

Jak to działa?
Zgłoszenia
Bardzo proste, każdego dnia o różnej godzienie dane pudełko zostanie podświetlone na zielono, wystarczy w nie kliknąć a przeniesie Cię do strony, na której zostanie wyświetlona nagroda, musisz tylko napisać komentarz ze swoim stardollowym nickiem i to tyle!

Dni oznaczone diamentem
W takie dni tylko członkowie Elity QoF mogą zgłosić się po nagrodę.

Wyniki
Wyniki zostaną opublikowane kiedy następne okienko się otworzy, będą one na stronie na której się zgłaszałeś po nagrodę.
Przykład: jeśli zgłosiłeś się po nagrodę w okienku nr. 1, następnego dnia otwiera się okienko nr. 2, aby zobaczyć zwycięzce z poprzedniego dnia - kliknij na okienko z nr. 1.
zwycięzcy są wybierani losowo, z pomocą strony losowe.pl

Odbiór nagród
Na stronie z nagrodą poniżej jest przycisk, który przeniesie Cię na konto blogowe QueenCrew, na którym znajdują się wszystkie nagrody.

Reklamy na Queens of Fashion
Tak, dodaliśmy reklamy na naszym blogu, wszystko po to, aby nie przestawać i ciągle go rozwijać. Takie reklamy pomogą nam z organizacją loterii, konkursów czy też w ulepszaniu bloga (wygląd, funkcjonalność). Zysk z reklam w całości zostanie przekazany na atrakcje na blogu czy też wcześniej wspomniane ulepszenia.

Jeśli chciałbyś/abyś pomoc w rozwoju QoF, wyłącz różne wtyczki blokujące reklamy na naszym blogu oraz raz na jakiś czas kliknij w reklamy - niewiele, a daje tak dużo. Będziemy wdzięczni za każde kliknięcie!
Atrakcje
więcej loterii, konkursów oraz atrakcji takich jak Fashion Week itp.
+
Funkcjonalność Bloga
łatwiejsze i wygodne przeglądanie bloga, nowości związane z wyglądem itp.
=
Satysfakcja obojga stron
obie strony, czytelnicy i redaktorzy są zadowoleni z rozwoju bloga

Przypominam również o trwającej do 24.12.2017 promocji -50% na wszystkie reklamy na naszym blogu! Promocja jest limitowana, a reklamy zamawiać można tylko na miesiąc Grudzień!
Załoga QoF

27 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł z kalendarzem adwentowym! Jeszcze bardzo mi się podoba obecny wygląd bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzi sie ciesze, a jak klikan w te reklamy to co wy macie z tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kliknięciom w reklamy, zarabiamy realne pieniądze. Każde kliknięcie to niewielka kwota na prowadzenia bloga, dzięki czemu możemy doładować ss, wykupić stardollary i dalej rozwijać QoF

      Usuń
  3. nawet wyłączyłam dla Was adblocka, bo widzę, ze nie macie tych reklam nawalone jak niektorzy :P pomysł z kalendarzem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł fajny,cieszę się bardzo że coś takiego zorganizowaliście. Spróbuję regularnie komentować bo aktualnie nie mam na to czasu. Jednak chce zwrócić uwagę że przez ten padający śnieg,który może jest fajny i ładnie wygląda, blog na telefonie bardzo się zacina i nie da się zrobić nic
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Pisanie tego zajęło ki około 7 minut

      Usuń
    2. u mnie przez ten snieg zaczyna bardzo glosno pracowac laptop, a wcale nie jest jakis lipny, bo to najnowszy macbook XD ale w sumie na tel działa mi spoko

      Usuń
    3. Zmieniłem śnieg i skrypt trochę, moglibyście/mogłybyście napisać jak to działa teraz?

      Usuń
    4. Mi działa wszystko w porządku, nie wiem od czego to może zależeć

      Usuń
    5. tzn u mnie nic sie nie zacina, blog działa dobrze i na tel i na laptopie, tylko po prostu po jakims czasie jak tu jestem, laptop pracuje trochę głośniej

      Usuń
    6. Mi wersja telefonowa działa bez zarzutów. Mam tylko wrażenie, że dzisiaj blog działa mi "ciężej" na komputerze (strona dosyć wolno się przesuwa i ciężko mi się piszę komentarze).

      Usuń
    7. Możliwe, że to "cięższe" działanie jest spowodowane przez reklamy, dzisiaj to się zaczęło?

      Usuń
    8. Wciąż wolno xdd to chyba znak abym miała iphona xddddd

      Usuń
    9. Mi laptop momentalnie zaczyna się grzać i głośniej pracować :(

      Usuń
    10. Sprawdźcie teraz i dajcie znać

      Usuń
    11. Uuuu mogę pisać normalnie xddd

      Usuń
  5. Jestem pełna podziwu tego, jak bardzo się rozwijacie i jak zwracacie uwagę na szczegóły. ♥
    Świąteczny wygląd jest cudowny, na pewno wezmę udział w kalendarzowej loterii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper! Bardzo mnie to cieszy, że blog się rozwija:D Zimowy wygląd jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich efektów, w sensie ten śnieg. W reklany będę klikać na laptopie bo na telefonie to lipnie. Zastanawia mnie tylko czy z redaktorów to ściąga też bo jestem powiązana z blogiem. W kalendarzu wezmę udział.

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zastanawia mnie tylko czy z redaktorów to ściąga też bo jestem powiązana z blogiem."

      Nie bardzo zrozumiałem tego, chodzi o to, że jak jesteś redaktorką i klikasz, to czy my coś dostajemy? Jeśli o to chodzilo - to tak, dostajemy

      Usuń
    2. Tak, o to chodziło. Bo ja słyszałam, że wtedy są mniejsze stawki, albo nie ma ich wcale. Ale to pewnie zależy z jakimi reklamodawcami (o ile mogę tak to nazwać) jesteście powiązani.

      Usuń
  8. Z przyjemnością poklikam w reklamy! ;p
    Co do wyglądu bloga jest bardzo śliczny, a kalendarz adwentowy to ciekawy pomysł.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że chcecię żeby blog się rozwijał!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!