Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gdy­by życze­nia świąteczne się spełniały,byłabym szczęśli­wie za­kocha­na mi­lionerką z tłumem na­go tańczących facetów

Tak jak i u mnie tak pewnie i u Was to już ostanie przygotowania do świąt. Ostanie poprawki, ostanie ciasta do upieczenia czyli najwięcej pracy :)  Ja również jestem zabiegana i zaczynam wątpić czy zdążę :D



Dziś nie będę się rozpisywać bo naprawdę nie mam czasu. Przygotowana aranżacje to taka która zostanie u mnie w apartamencie na czas świąt. Wnętrze zobaczyłam u kogoś w apartamencie i od razu wiedziałam, ze chce je mieć u siebie. Znalazło się tu praktycznie wszystko co uwielbiam. Białe meble, złote dodatki, puszyste kocyki i zielone akcenty. Śmiało mogę powiedzieć, że w moim domu takie wnętrze mogło by się znaleźć!


A jak Wam się podoba? Też stworzyliście świąteczne apartamenty dla swoich doll?


11 komentarzy:

  1. U mnie dopiero wszystko się zaczyna... W domu mam tylko pomyte okna XD
    Bardzo fajne świąteczne i przytulne wnętrze :)
    ol4066

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dopiero wszystko się zaczyna... Chociaż tyle, że okna mam pomyte ;p
    Wnętrze jest świąteczne i przytulne. Też mogłabym mieć takie wnętrze w domu ;D
    ol4066

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne wnętrze :) u mnie jeszcze jest bieganie po sklepach i dokupowanie różności xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wnętrze, u mnie wszystko jest już gotowe do świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wnętrze, chcialabym sie kiedyś zmotywować w kierunku tworzenia aranżacji na stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś tyle pięknych śwoątecznych pokoji i wszytkie są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna aranżacja! Zupełnie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!