Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nieoczekiwana dostawa LE

W starplazie pojawiła się nowa kolekcja Limited Edition.  Admini do świątecznych naszych wydatków dodali jeszcze kropkę nad "i" wprowadzając właśnie dziś taką dostawę. Jak na złość skończyło mi się Superstar. Może nie inwestowała bym w większą część kolekcji, ale coś pewnie bym wybrała. Jeśli macie SS możecie za free wrzucić do koszyka zawiązaną chustę od Balenciagi, z drugiego piętra.
Widzieliście dostawę, co polecacie?



15 komentarzy:

  1. Kompletnie do mnie nie przemawia. Odłożyłam specjalnie sd, ale nic już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłam kurtkę czarną bo coś czuje, że się rzucą na nią za jakiś czas i zostane milionerką xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam kilka rzeczy. Ogólnie bardzo podoba mi się długa suknia ale nie mam już sd :) Jednakże kolekcja jest dosyć słaba, spodziewałam sie czegoś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  4. mam mało sd ale nie ubolewam....jak dla mnie kolekcja jest brzydka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety się nie przygotowałem, ale sprzedałem starą kurtkę z LE i kupiłem kilka rzeczy. Kolekcja jest średnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam farta odpalając stardoll dokładnie w tym czasie jak kolekcja trafiła do starplazy, inaczej bym pewnie zastała po jakimś czasie jedynie marne resztki.
    Kolekcja nie zachwyca, ale kupiłam kilka rzeczy: brązowy płaszcz, transparentne buty, beżowe body, długi pasek, torebkę LV z łańcuchami (zastanawiam sie jeszcze nad brązową oraz nad zielonymi botkami, help).
    Poza tym, rzygam już tą Balenciagą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w czarnej kurtce. Kolekcja jest ogólnie średnia (ale zdecydowanie lepsza od SAP). Ceny z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sobie, pare rzeczy kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zapowiedziane, kilka rzeczy fajnych, ale brak ss i sd xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie ta kolekcja to niewypał. Nie widzę tu nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja niestety nie powala, tylko parę rzeczy wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy średnie. Nie mam ss,a le nie ma jakichś perełek
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  14. średnia, ale kupiłam kilka rzeczy, z których jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie świetna kolekcja, ale oczywiście nie mam ani SS, ani SD.
    Bym kupił oczywiście czarną kurtkę zainspirowaną Balenciagą, spódnicę z falbankami, długi, metaliczny płaszcz oraz wszystkie pary butów (najlepsze są zielone i przeźroczyste).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!