Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
[1] Wracam na salony!
     Jestem Sei-chan., mam na imię Paulina. I wracam! Na stałe. Niesamowicie stęskniłam się za tym miejscem i za Wami. W życiu jak to w życiu, ciągle coś się zmienia, pewnie w międzyczasie Wam opowiem. Ale jedno od wielu lat pozostaje takie samo - nie potrafię się rozstać z tą grą i światem wokół niej. Wiele razy próbowałam, ale to jest chyba gorsze, niż rzucenie fajek. Nie wiem, nigdy nie paliłam, no ale wiecie, w tym mogą pomóc plastry, tabletki. A na odejście ze Stardoll i porzucenie QoF nie ma lekarstwa. Jestem stardoloQoFholikiem. 
     To co u Was? Jak po świętach? Komuś jeszcze Mikołaj przyniósł w tym roku dodatkowe kilogramy? Co gorsze, dalej nie potrafię przestać jeść, bo zostało tych ciast i pierogów po świętach jak mrówków. 



Ściskam Was mocno wraz z moimi poświątecznymi wałeczkami miłości.
Buziaki,

Sejcia

38 komentarzy:

  1. Nie kojarzę Cię, super zrobiona grafika, ale stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sei! Ja tez cię ściskam moimi wałeczkami miłości bo tez nadal dojadam! <3 Fajnie ze powracasz, stesknilismy się. Mi z kolei stylizacja bardzo sie podoba. A No i chorujemy na ta sama chorobę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w anonimowych stardollholikach, mam na imię Paulina, nie gram od wczoraj :D Dzięki Kinia ♥

      Usuń
  3. Ja też kilkakrotnie rozstawalam się z grą i zawsze wracałam ;d Doskonale Cię rozumiem. Dodatkowymi kilogramami, mogę pochwalić się i ja.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka. Ale wiadomo, od nowego roku (jak co roku) zaczynamy ćwiczyć :D

      Usuń
  4. Wow! Cóż za powrót w dobrym stylu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też trochę przytyłam xD ale śmieję się że to opona zimowa,a przyjdzie wiosna-lato to będzie się zmieniać na letnią :D świetna jest ta stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zimie musi mieć co grzać. Czasami się śmieję, że chciałam od Mikołaja kaloryfer, a ten mi dał bojler xD Dzięki bardzo ♥

      Usuń
  6. Ja również Ciebie niw kojarzę:( Styluzacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik, będziemy miały czas żeby się poznać :D I dziękuję! ♥

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Najdłużej ile nie grałam w stardoll to 4 miesiące ;P
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki! 4 miesiące to i tak długo, szacuneczek :D

      Usuń
  8. ja to bym chciała aby mikołaj mi przyniósł dodatkowe kilogramy :(
    kiedy ja rozstaje sie ze stardollem, to tez potem wracam, raz miałam naprawdę długą przerwę, chyba rok czy dwa, a i tak znów tu jestem :D kto raz zaczął, mimo przerw nigdy nie skończy ^^
    piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tego Mikołajkowi! Ja chętnie oddam Ci swoje :D
      I bardzo dobrze mówisz, święte słowa, polać Ci koleżanko xD

      Usuń
    2. biorę! tak z 7kg :D

      Usuń
    3. Ok, zaraz zarezerwuję w starbazarze xD

      Usuń
  9. Jeżeli coś nam sprawia przyjemność to po co to kończyć? Nie ma nic złego w tym, że lubimy czasem popykać w stardoll. Gorzej jakby życie prywatne pomyliło się komuś z grą, ale nikogo takiego na szczęście nie znam :) Ja także Cię nie kojarzę, ale stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda to! Ale pamiętam jak miałam te 15-17 lat i wstydziłam się przed kimkolwiek przyznać że gram w stardoll. Nikt nie wiedział z moich znajomych, pykałam po kryjomu, bo myślałam że mnie wyśmieją haha :D Teraz mam 21 i jestem dumnym graczem, nie wstydzę się tego! xD
      Poznamy się jeszcze, dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  10. Świetna stylizacja, witam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, super, że znowu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko, witam na salonach, przepraszam, że nie zdążyłam rozłożyć czerwonego dywanu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, rozłożyłaś pozwalając mi wrócić ♥ Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  13. O dzień dobry Pani! :D śliczny look i grafika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej :D Dzięki wielkie! Swoją drogą przez Ciebie i Twój insta uzależniłam się od Yankee Candle ❤️

      Usuń
    2. hahaha no to ładnie <3
      ps. taaaak wiem, mam spore zaległości w zimowych zapachach...

      Usuń
  14. No i mamy spóźniony prezent na święta! Cieszę się bardzo, że wróciłaś!

    Powrót w dobrym stylu, genialna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniony prezent świąteczny, o kurde teraz to mi powiedziałeś :D Dzięki wielkie ♥
      I ps. od kiedy tu urzędujesz blog wygląda niesamowicie! Szacuneczek

      Usuń
    2. Również dziękuje ^-^

      Usuń
  15. Helooł :D Cudowna grafika, stylizacja jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, mam nadzieję że następnym razem też nie zawiodę! ♥

      Usuń
  16. O, miło cię widzieć! Stylizacja jest bardzo ciekawa, o dziwo podoba mi się połączenie futra, piór i prześwitów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się głowiłam żeby jakoś wykorzystać to futro, bo sprawia wrażenie dosyć obszernego i ciężkiego. Także tym bardziej się cieszę, że mi się udało zrobić to dobrze :D Dziękuję ♥

      Usuń
  17. Fajna stylka. Ja od Mikołaja dostałem tylko rózgę, którą się nie najem. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!