Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kto pierwszy ten lepszy

Wpisz o konkretnej godzinie swój nick w komentarzuTylko pierwsza osoba o danej godzinie wygrywa. Można zgłosić się do 2 minut po czasie (przed czasem nie biorę zgłoszeń pod uwagę)

godz. 20.20 - 10sd  kalosz4

godz. 20.45 - 15sd kalosz4

godz. 21.20 - 10sd Aguuniek

godz. 21.50 - 100sm Marta32222

godz. 22.10 - 15sd Marta32222

godz. 22.55 - 10sd Aguuniek

godz. 23.10 - 100sm dominikadomcia

godz. 23.59 - 35sd xxlena4444xx

godz.   2.10 - 10sd kalosz4

godz. 2.50 - 100sm Marta32222

godz.   3.00 - 15sd kalosz4


Zgłaszacie się pod tym postem :) 

68 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Można można, w koncu to pierwszy ten lepszy, tylko dajcie rowniez szanse innym!

      Usuń
  2. o nieee, obiecałam facetowi, że zaraz wyłączę laptopa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym... halo... Wy myślicie, że ja po północy będę jeszcze w stanie XD

      Usuń
    2. Po tym rosyjskim, nic Ci nie będzie hahaha.

      Usuń
    3. ale ja mam polski :( hahaha

      Usuń
    4. zapomniłaś umawialiśmy się na rosykskiego! chyba już teraz nie jesteś w stanie....

      Usuń
  3. świetna zabawa !
    pewnie nic nie wygram, heh... xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. xxlena4444xx
    hehe nie mam zycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się, Ty wygrałaś to dlaczego mi to oddajesz? Widać, że ostro zabalowałaś! My sobie pogadamy!

      Usuń
    2. Haha, nie bylam zbyt dobra w tym roku, to nadrabiam w ostatnie chwile! :D

      Usuń
    3. Jesteś kochana, dziękuję!

      Usuń
  6. czy tylko mi się pojawił konflikt w publikacji, że niby za dużo zostało podjętych działań? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ktoś mnie chyba prześcignął xDDD

      Usuń
    2. Czy dziś będzie wiadomo kto jest komentatorem miesiąca?

      Usuń
    3. Na pewno nie ty, bo tylko bezsensownie nabijasz komentarze. Nie ilość się liczy, a jakość. A jakbyś wygrała to ten blog okazałby się gnojem.

      Usuń
    4. O, nowe konto do "kometowania"

      Usuń
    5. Ty masz ich więcej. Jak tam kradzieże ci idą? Jakieś nowe łupy?

      Usuń
    6. Postaram się dodać!

      Usuń
  8. czemu miałam błąd?!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!