Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Coraz bliżej święta..
Hej i czołem wszystkim! 
Przyznam szczerze, że nie miałam dziś za bardzo weny. Jestem trochę zdołowana i w sumie rozważam czy jest sens dalej to ciągnąć skoro niektórzy uważają, że jestem zbędna... Ale nie chce Was tym zanudzać i zapraszam do obejrzenia mojej aranżacji. 


W dzisiejszym wnętrzu koniecznie chciałam wykorzystać jakiś mocny kolor i jak tylko zobaczyłam ten różowy podnóżek wiedziałam, że to właśnie takiego koloru użyję. Nie chciałam przesadzić dlatego kolor ten połączyłam z bielę która zawsze prezentuje się pięknie. Również z dodatkami nie chciałam przesadzić, już sam kolor wyjątkowo przyciąga uwagę. Całość jest dosyć prosta, ale wydaje mi się, że prezentuje się ślicznie. 


A jak Wam się podoba moja dzisiejsza aranżacja? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie! 


11 komentarzy:

  1. świetna :) choć wydaje mi się że tych książek jest troszkę za dużo,a poza tym nie bierz do głowy tego wszystkiego i prowadź ten dział nadal bo świetnie ci to wychodzi :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warto się przejmować wszystkim lub obrażać jak małe dziecko. Czemu człowiek nie docenia tylu pozytywnych komentarzy, ale jak pojawi się jeden negatywny to będzie go rozważał i smucił się kilka dni? To nie ma sensu. Zobacz ile pochlebnych komentarzy masz pod każdym postem więc dlaczego od jednej opinii chcesz zrezygnować z czegoś co lubisz robić?
    Aranżacja jest świetna, uwielbiam stardollowe wnętrza z różowo-fuksjowymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Wiśnią. Nie zawsze to co robimy, podoba się wszystkim, ale czy to powód żeby rezygnować? Według mnie nie, zresztą, ilość pozytywnych komentarzy mówi samo za siebie. Trochę za bardzo bierzesz słowa do siebie, a czym dłużej je analizujesz tym bardziej się przejmujesz. :)
    Święta przecież idą :p
    Aranżacja piękna! A w taki fotel to bym zainwestowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przepieknie, chic moze faktycznis za duzo ksiazek

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wnętrza są jednymi z lepszych jakie widziałam ;P
    Bardzo ciekawie wygląda ten mocny róż. Przez niego wnętrze robi się cieplejsze i ciekawsze
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wnętrza są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podobają te książki, piękna aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wnętrze, coś innego niż zazwyczaj. Przyczepiłabym się może tylko do podnóżka - wydaję mi się trochę za neonowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie jest, tylko rzeczywiście podnóżek jest za bardzo neonowy w porównaniu do innych, różowych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  10. różowy... mój kolor :D piękna aranżacja! nie przejmuj się negatywnymi komentarzami, jesteś świetna w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!