Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MUST HAVE
Double Breasted Glencheck Blazer

| Żakiet-Royalty | Lampa-Minimalism | Roślina-Fashion | Książki-Fashion | Kaktus-9to5 |

 Sklep: Royalty
Dostępny: w Starplazie *Tylko dla osób ze statusem Royalty
Cena: 23sd
Moje stylizacje:

1 | Kolczyki-Young Hollywood | Naszyjnik-LE | Żakiet-Royalty | Rajstopy-Subcouture | Torebka-Callie's Picks | Kozaki-LE |

2 | Kolczyki-Royalty | Golf-Callie's Picks | Żakiet-Royalty | Spodnie-Callie's Picks | Futro-It Girls | Torebka-LE | Buty-Callie's Picks |

20 komentarzy:

  1. marynarka jest bardzo ładna,ale na chwilę obecną nie jetem Royalty xd druga stylizacja podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie jestem roy, a naprawde marze o nien
    Moze niedlugo. Stylizacje sa przepiekne, naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga super ;) Muszę kupić marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę ją kupić, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro to seria 'must have' to może jednak z artykułami dostępnymi dla wszystkich? :)
    Stylki fajne, podobają mi się 👌

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z RockaRolla, artykuły w tego typu postach powinny być dostępne dla wszystkich, ponadto brakuje mi tu wytłumaczenia dlaczego warto zakupić tę marynarkę, dlaczego wybrałeś to jako must have, w ogóle brakuje tu tekstu. Wygląd bloga jest piękny, supernowoczesny, a niektóre posty są na niskim poziomie. Pamiętajcie, że liczy się treść, a nie wygląd!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ze to czy rzecz jest czy nie jest dla wszystkich nie ma znaczenia. Co to ma wspólnego? Jeżeli będziemy patrzyli pod tym kątem to również rzeczy dla ss nie sa dla wszystkich. Co to znaczy ze niektóre posty są na niskim poziomie? Każdy z naszych redaktorów stara się żeby jego post był na jak największym poziomie. Przypominam jednak ze jest to nasza pasja, nie praca. Tak jak odnosisz się do redaktora ze warto wytłumaczyć, może i Ty powinieneś/as wytłumaczyć jakie masz na myśli posty i co dokładnie Ci się w nich nie podoba.

      Usuń
    2. Dlatego fajnie by było gdyby rzeczy dla ss też się nie pojawiały:) Chodzi o to, że seria 'must have' powinna inspirować - pokazywać uniwersalne rzeczy, które mogą się przydać w szafie każdemu, a nie tylko tym którzy mają wykupione członkostwo. Dlatego uważam, że artykuły dla 'wybrańców' powinny pokazywać się w tego typu postach sporadycznie :)

      Usuń
    3. Jest to dopiero drugi post tego typu, więc chyba można powiedzieć, że jest to "sporadycznie". Nie ma co ukrywać, że już większosć osób ma członkostwo royalty i ograniczać się tylko do jednej grupy na stardoll też nie jest najlepszym sposobem :)

      Usuń
    4. Emerys ma rację. Powinno być jakieś uzasadnienie dlaczego to "Must Have". Też mogę sobie zrobić stylkę z byle czym i napisać, że to "Must Have". Samo wrzucanie stylek bez opisu jest nudne. stardollowy10

      Usuń
    5. @Kamil Wiczek, drugi post, dlatego ja się nie czepiam, tylko delikatnie sugeruję :)

      Usuń
  7. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Wydaje mi sie że nie ma specjalnie seansu tłumaczyć dlaczego właśnie ta marynarka została wybrana jako "must have", po prostu jest świetna, sama się dziwię że jeszcze nie jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast nie lubię tego blazeru, więc nie zaliczylabym go do must have. Nie podoba mi się on po prostu. W związku z tym, żadna z zaprezentowanych przez Ciebie stylizacji również mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest fantastyczna!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga jest bardzo przyjemna, ubrałbym tak dolkę! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie bardzo mi się podobają ;) Aktualnie nie mam statusu Royalty, chętnie bym ją kupiła :)

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka jest super i modna w tym sezonie. Muszę ją mieć w szafie. Co do stylizacji, to pierwsza nie przypadła mi do gustu, natomiast druga jest fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham marynarki w kratę! Na stardoll "chodzę" w nich rzadziej, ale sama nie mogę z niej wyskoczyć!
    Stylki są super, ale im dłużej się przyglądam, tym bardziej wydają mi się przeładowane. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam skomentować podobnie jak Rockarolla_ ale po widocznej i dość sporej dyskusji, jednak się wycofam XDD powiem tak,płaszczyk bardzo ładny, fajnie komponuje się z tymi metalicznymi kozakami i żałuję że nie jestem ss ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!