Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sny rzadko mówią prawdę.
Wprowadźmy trochę lata, bo pogoda za oknami, cóż to nawet zima nie jest... Ale co się dziwić, w sumie, prawdziwej zimy nie mamy już od dobrych kilku lat.
*Po rozwinięciu posta macie spis kosmetyków*

|| cienie: DOT - anemone yellow, sunny yellow, orange, hot orange, royal white, nude beige; || kredka do oczu: DOT - fire brick; || eyeliner: DOT - fire brick; || konkturowanie policzków: DOT - fushion coral; SEPHORA - brun rose; || konturowanie nosa: TRANSFORM - geisha stick, bronze stick; || pomadka: DOT - melon madness; TRANSFORM - luscious red; || farba do włosów: DOREE - annemone ||
||kolczyk: EPIPHANY ||

9 komentarzy:

  1. Ślicznie to wygląda, nietypowy kolor włosów, ale idealnie tu pasuje. Dodatki jak bluzka i kolczyk dużo robią przy tym makijażu, ale w sumie o to chodzi. Całość mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy! Powiew lata. Niesamowicie mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż piękny i nawet te włosy już mi nie przeszkadzają

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż :) mi jednak trochę przeszkadza ten kolor włosów xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jak pięknie! kolor włosów jest doskonałym dopełnieniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się ciepło zrobiło ;p
    Makijaż super
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny make-up. Na początku nie byłam przekonana co do koloru włosów, ale teraz myślę, że fajnie dopełnia całość. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!