Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą # 11 Dolce & Gabbana Jesień 2017

Witajcie nietypowo w środę. 
Dziś post w wersji "mini" bo dotyczy rzeczy z stardollowego Kalendarza Adwentowego. 

Zapraszam!


Jeszcze są dostępne, może dzięki temu ktoś się skusi na ich zakup.
Mowa o butach inspirowanych D&G.

Tak prezentowały się buty na wybiegu jesienią 2017.


A tutaj zbliżenie i konfrontacja z wersją stardollową.

Przyznam szczerze, że nie wiem po co je kupiłam ;)
Podobałyby mi się z pewnością bardziej, jeśli były by przylegające do nogi.

Poniżej szybka stardollowa wersja stylizacji z wybiegu.
Jak Wam się podoba?
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że nie jestem systematyczna. Ale się staram. Czasami wracam z pracy z wypranym mózgiem i jedyne na co mam ochotę to się położyć ;)

Piszcie w komentarzach czy kupiliście buty. 
Możecie pochwalić się też swoimi stylizacjami z ich użyciem!

Buziaki
Coldi

15 komentarzy:

  1. dla mnie te buty są beznadziejne i ich nie kupiłam,może gdyby obcas był w jednolitym kolorze to jeszcze bym je kupiła....jeśli chodzi o stylizacje to jest fajna ale kopertówka moim zdaniem tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupiłem. Szkoda mi na nie sd. Teraz to trzeba oszczędzać i zastanawiać się z 10 razy zanim się coś kupi.

    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wybiegu prezentują sie nawet ok ale ich stardollowa wersja jest tragiczna. Nie kupiłam ich. Stylizacja która przedstawiasz nawet mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odwzorowanie stylizacji! Buty w wersji stardollowej wyglądają dużo gorzej niż w realu, dlatego ich nie kupiłam i już nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie buty stylka tez..

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, w końcu coś fajnego w kalendarzu adwentowym. Buty są nietypowe, dlatego mi się podobają. Stylizacja wykonana przez Ciebie jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się buty bardzo podobają, kupiłam je :) Stylizacja tym razem kompletnie mi się nie podoba, rozumiem, że miało być odwzorowanie z wybiegu, ale niestety czasem to co na wybiegu wygląda super to na stardollu wręcz przeciwnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wybiegu buty są nawet ładne, ale na sd są okropne, twoja stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo mi się podobają, kupiłem je ale nie wiem czy kiedyś ubiore. Bardzo fajnie otworzyłas stylke z wybiegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wybiegu te buty wyglądają bardzo fajnie, ale w grze są słabsze
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja,ale buty tragiczne

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupilam tych butów, ale uważam, że są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam te buty, bo są dosyć wyjątkowe, jak na stardollowe realia i po prostu mi się podobają. Jednak jak je przymierzyłam to, tak jak Ty, trochę nie wiedziałam po co mi one. Zgadzam się, że mogłyby być trochę bardziej smukłe.
    Stylka C-U-D-O! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W realu podobają mi się bardziej niż w Starplazie, dlatego nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  15. W realnym świecie te buty są prześliczne, szkoda że na stardoll nie ;/ Post, jak zawsze, bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!