Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

missmariksza
Iwona

W dzisiejszym poście, po długim moim lenistwie znalazły się dwie stylizacje. 
Pierwsza należy do LoveKesha_. Stylizacja ujęła mnie prostotą i elegancją z odrobiną pazura. 
Wydaje mi się, że nawet fryzura jest to dobrze dobrana.
Druga, naszej rodaczki Zeszyteres. Podziwiam ją za indywidualny charakter stylizacji. Puszyste futerko oraz muślinowy dół zestawu są niebanalnym rozwiązaniem dla osoby kreującej swój własny styl. 
Marchewkowe włosy idealnie odzwierciedlają istotę stylu.

A Wy co myślicie o moim wyborze stylizacji na dziś?



16 komentarzy:

  1. pierwwsza jesylt swietna ale drugq jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest cudna.
    Druga według mnie jest brzydka ;(
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie mi się podobają, Futro w drugiej stylizacji jaki to sklep?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest bardzo ładna, druga mega ciekawa. Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest świetna,druga kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że większość doll, chcących ubierać się indywidualnie i charakterystycznie, łączy ubrania tak, jak to przedstawiła Pani nr 2. :)
    Kompletnie mi się nie podoba. Jedynka prezentuje się znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. jedynka jest mega, druga... no nie mój styl :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza ok. Co do drugiej, jestem zdecydowanie na nie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie druga stylka nie jest oryginalna, tylko śmieszna xD Pierwsza lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Look nr.1 jest świetny i pięknie pasuje do wnętrza z Paryżem. Look nr.2 jest genialny, jednak nie podoba mi się image.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest super, za to druga to według mnie kicz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie mi się bardzo podobają, choć obie są zupełnie inne. Boskie futro w drugiej! W pierwszej świetne wykorzystanie giftometrowych darmówek.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!