Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zgadnij kim jestem


Każdy z Was na pewno kojarzy już tę grę z realnego życia.
Gra polega na jak najszybszym odgadnięciu doll, którą ja wybrałam. Musicie zadawać pytania, które pozwolą Wam wyeliminować dollki niepasujące do opisu i wskazać tą właściwą.
 Przed przystąpieniem do zabawy koniecznie przeczytajcie zasady!

Zasady:
- w jednym komentarzu należy zamieścić jedno pytanie
- nie można zadawać pytań pod rząd tylko na przemian z innymi uczestnikami
- jedna osoba może zadać 5 pytań
- odpowiedzi na pytania organizatorzy gry będą udzielać używając słów tak lub nie (należy pamiętać o poprawnym sformułowaniu pytań!)
- uczestnik w każdej chwili może zamieścić rozwiązanie, lecz jeśli źle wytypuje odpada z gry
- gra kończy się z chwilą, gdy zostanie podana poprawna odpowiedź
- złamanie zasad eliminuje uczestnika z gry
- pierwsza osoba, która zgadnie którą doll wybrałam zgarnie 30sd
- uczestnik gry musi być obserwatorem bloga
 

Jeżeli zabawa spodoba się Wam, będzie pojawiać się częściej 

30 komentarzy:

  1. Czy ta osoba ma czarne włosy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta osoba ma blond wlosy?
    Swietny pomysl na zabawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ma
      dzięki! :)

      Usuń
    2. Pytanie z poza czy blond zaliczasz jako ten beżowy też?

      Usuń
    3. nie ma tutaj beżowego koloru, blondynka to np. 1B

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj o przeczytaniu zasad, napisałaś komentarz pod rząd co jest zabronione; musisz zaczekać jak ktoś inny doda komentarz, a potem ty możesz; tym razem wybaczam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ma usta pomalowane czerwoną szminką?

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ta osoba znajduje się w kolumnie A ? ;> xD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ta osoba ma rude włosy?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pytanie już byłoxd

      Usuń
    2. Moje niedopatrzenie ;p
      Pytanie było w odpowiedziach, a ja czytałam tylko głowne komentarze

      Usuń
  8. czy ta osoba ma włosy do ramion, nie związane?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta osoba ma upięte/związane włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też mam niedosyt :( ale już wyciągnęłam wnioski i następnym razem będzie o wiele trudniej :)

      Usuń
    2. Chcemy jeszcze jedno:D

      Usuń
    3. to może wybierz jeszcze jakąś osobę :D
      Co do samej gry, to świetny pomysł! Sama mam w domu grę "zgadnij kto to" i nie pomyślałabym, że można zrobić jej stardollową wersję :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!