Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wywiad z NCG Polski -MaDzIaRrĄ-
Z ostatniej chwili...NCG POLAND


Kochani Magda jeszcze nie złapała oddechu a ja już gnam do niej z mikrofonem :) 
Ja:  Madziu rozmawiamy tak na gorąco. Właśnie zostałaś NCG Polski ! Wchodząc na Twój profil widać, że jest to dla Ciebie coś niesamowitego, a radość, której dziś doświadczyłaś nie ma końca. Marzenie o którym śni niejedna z dziewczyn właśnie dziś spełniło się Tobie. Można by powiedzieć, ze dziś cały świat należy do Ciebie. A jak Ty odczuwasz dziś to wielkie wyróżnienie?

-MaDzIaRrA-& Magda: Szczerze mówiąc nie od razu zorientowałam się o co chodzi, masa gratulacji miłych słów w krótkim czasie. Myślałam, że chodzi o moje projekty, ale koleżanka napisała mi na czacie, że jestem na okładce i ...wylogowałam się :) Ze strachu, może z euforii, nie wiem, ale na ten moment czuję się bardzo szczęśliwa i dumna, że ktoś mnie jednak zauważył :) I z tego miejsca bardzo, bardzo dziękuje za wyróżnienie.

Ja:  Magdo powiedziałabym, że dzisiejszy dzień nie jest pierwszym dniem, w którym świat dostrzegł Cię. Już od dawna jesteś mistrzynią w robieniu fryzur. Jeszcze w starym stardesign umiałaś stworzyć niesamowite fryzury, które pojawiały się w gorących projektach. Docenieniem Twojej pracy nad fryzurkami dla doll jest statuetka, którą dopiero co dostałaś za najgorętszy projekt fryzury. To, że uwielbiasz to robić wiemy wszyscy, lecz chciałabym spytać kiedy odkryłaś w sobie chęć, a może pasję do tworzenia fryzur?

-MaDzIaRrA-& Magda: Już na początku jak wprowadziłam MaDzIaRrĘ do domku, chciałam coś zmienić. Te same oklepane fryzury, niewiele modeli, chciałam żeby doll się wyróżniała. I stąd pomysł na fryzurki. Wiele możliwości, super opcje i czasem niezłe efekty :)

Ja:  Jeśli możesz opowiedz nam krótko o sobie, swoich zainteresowaniach.

-MaDziaRrA-& Magda: A więc w szybkim skrócie: Magdalena-wodnik:) niepoprawna optymistka, straszna gaduła:D Uwielbiam fotografię, małą cyfróweczkę noszę zawsze przy sobie, żeby mi nic ważnego nie przeleciało koło nosa :) W wolnych chwilach sięgam po powieści A Christie i robię bransoletki/kolczyki z koralików.

Ja:  Och...To wspaniałe, czyli masz smykałkę już do tego, a przede wszystkim chęć. Magdo oprócz tego masz niesamowitą fantazję jeśli chodzi o stylizacje doll. Potrafisz stworzyc piękne  i oryginalne kreacje. Można by pomyśleć, że w realu zajmujesz się modą. Skąd biorą Ci się takie wspaniałe pomysły?

-MaDzIaRrA-& Magda: Jeśli chodzi o stylizację MaDziaRrY to sprawa jest prosta :) Jest tu wiele ciuszków, które sama chętnie bym założyła, ale nie mam odwagi. I że tak się wyrażę, wyładowuję się na MaDzIaRzE tworząc stylizacje, w które nieraz sama bym wskoczyła.

Ja: Tworzenie fryzur i stylizacji to chyba rzeczy, które uwielbiasz robić tu najbardziej. A może jest jeszcze inna pasja stardollowa o której nie wiemy?

-MaDzIaRrA-& Magda: Bardzo lubię moje małe studio stylistyczne. Lubię mieszać style, a tam można sobie na to pozwolić. Czasem doradzę innej koleżance, czasem ona mi. Ale nie skupiam się nad tym, tak jak na fryzurkach, które po prostu uwielbiam wymyślać.

Ja:  Madziu jak dotarłaś na stardoll i co zwróciło Twoją uwagę, że zostałaś tu do dziś?

-MaDzIaRrA-& Magda: Kiedyś surfując po necie śmignęła mi przed oczami reklama portalu, nie pamiętam dokładnie co wychwyciłam. Ale coś na zasadzie " wykreuj siebie", "stwórz własną oryginalną doll". Ciekawość wzięła górę. Pokręciłam się i wylogowałam. Po tygodniu zajrzałam znowu i tak już zaglądam :)
Poza tym poznałam tu naprawdę wartościowych, ciekawych ludzi, do których staram się często i regularnie zaglądać.

Ja:  Czy chciałabyś coś zmienić na stardoll?

-MaDzIaRrA-& Magda: Gdybym mogła wprowadzić jakieś zmiany czy ulepszenia na stardoll, na pewno zniosłabym ograniczenia w sensie "nie masz superstar, nie możesz tego czy tamtego". Wiem, że są tu osoby, które spędzają na portalu naprawdę dużo czasu, mnóstwo pracy i wysiłku włożyły w swoje lale. I należy im się za to chwała i szacunek. Ale nie ograniczałabym początkujących już na starcie, bo wielu to zniechęca. Drugą sprawą jest czat. Czasem ktoś do mnie pisze, a ja nieświadomie zbagatelizuje wiadomość, otwierając kilka okien naraz...lub ja napiszę do kogoś. kto mojej wiadomości nie otrzyma z tego samego powodu. Wiele by się chciało, oj tak...Ale pojawiają się nowości, ulepszenia, Stardoll się rozwija i to cieszy:)

Ja:  No tak...z czatem jest podobnie u mnie:) Madziu czy wśród tych wielu osób które tu poznałaś, masz również kogoś z reala?

-MaDzIaRrA-& Magda: Wiem, że kilku moich realnych znajomych ma tu konto. Ale nie wnikam , kto, co i  kiedy :) nawet moja sąsiadka ma tu swoją doll, ale to jej odskocznia , tak jak moja, więc czy to ważne jakie buty wybrała do żółtej sukienki...? 

Ja: Madziu dziękuję Ci bardzo w imieniu wszystkich osób, które czekały na ten wywiad od dawna. A teraz zapewne już wiedzą co czuje osoba, której spełniły się stardollowe marzenia.
Magdo jeszcze raz gratuluję oraz życzę aby marzenia te realne również się Tobie spełniały !

-MaDzIaRrA-& Magda: Dziękuję !

Na koniec kilka fotek z apartamentu Magdy.



         Nagroda za fryzury!




5 komentarzy:

  1. Gratuluję raz jeszcze!a wywiad przeczytałam z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wielkie gratulacje! Jak to miło, że wygrywa tak utalentowana i miła osóbka jak Madzia! Iwonko, gratulacje i dla Ciebie, super wywiad!

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))..i ja ponownie gratuluję Madziu! jesteś bardzo kreatywną stylistką fryzur!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Madzi i słowa uznania dla Ciebie.Świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam wcześniej ten wywiad :) Madzia jest fantastyczną projektantką a Iwonka jest wspaniałą redaktorką, dla obu należą się brawa :)
    Ściskam Was cieplutko dziewczyny :**

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!