Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MUST HAVE
Vintage Cindy Jeans

| Rośliny-PPQ+Basics Decor+Sweet Suites | Pudełka-Callie's Picks | Spodnie-Bonjour Bizou |

Długo się zastanawiałem co wybrać do kolejnego postu, bo ja nie wybieram byle czego i nie nazywam tego Must Have. Przez kilka dni sprawdzam sklepy, oglądam każdą nową dostawę, przymierzam i pytam o opinie innych użytkowników. Rzeczy które wybieram są ponadczasowymi klasykami lub czymś co jest modne w danej chwili. Może was zaskoczę, ale ja czytam dużo artykułów, oglądam pokazy, wywiady z projektantami i próbuję poznać nowe trendy.
W dzisiejszym poście opisałem to jak wybieram ubrania do postów, więc nie będę opisywać w każdym poście dlaczego wybrałem akurat te dżinsy, ten sweter czy tą koszulę. Chciałem również powiedzieć, że co jakiś czas będą się pojawiały posty z ubraniami tylko dla Superstar lub Royalty, może w przyszłości również z rzeczami z Bazaru.

Sklep: Bonjour Bizou
Dostępny: w Starplazie
Cena: 15sd lub 14sd(dla osób ze zniżką Royalty)
Moje stylizacje:

1 | Koszula-LE | Marynarka-Callie's Picks | Pasek-Nelly | Spodnie-Bonjour Bizou | Torebka-Saint Laurent Paris | Kozaki-Tributes Gallery |

1 | Kolczyki-Oscar De La Renta | Bluzka(Sukienka)-Saint Laurent Paris | Pasek-LE | Spodnie-Bonjour Bizou | Torebka-Chanel | Kabaretki-Young Hollywood | Buty-LE |

56 komentarzy:

  1. świetne są te spodnie :) często ich używam do stylizacji,jeśli chodzi o twoje propozycje to podoba mi się pierwsza stylizacja,druga też jest ładna ale buty mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo podobne spodnie, ale z Vinyl. Uważam, że warto je mieć w szafie :) Ze stylizacji bardziej podoba mi się pierwsza, gdyż wyznaję zasadę, że do odkrytych butów tylko goła stopa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również za bardzo nie przepadam za tym trendem odkryte buty+skarpetki,czasami przemycam to do stylizacji ale bardzo rzadko ;p

      martusia-16

      Usuń
  3. Druga stylizacja podoba mi się o wiele bardziej, mimo, że zmieniłabym buty. Ja także uważam ten krój spodni za must have tylko wybieram te z vinyl.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. "Rzeczy które wybieram są ponadczasowymi klasykami lub czymś co jest modne w danej chwili. Może was zaskoczę, ale ja czytam dużo artykułów, oglądam pokazy, wywiady z projektantami i próbuję poznać nowe trendy., oglądam pokazy, wywiady z projektantami i próbuję poznać nowe trendy."- skoro oglądasz pokazy i jesteś tak bardzo obeznany w modzie, to może warto coś napisać w poście, przybliżyć temat trendów, które obowiązują. Mogłeś napisać coś o tych spodniach, z czym warto je połączyć, w jakich stylizacjach się sprawdzają lub jaką figurę trzeba mieć, żeby można było w nich dobrze wyglądać i jak zwykle powtarzam, należy napisać dlaczego zostały wybrane(bo są modne?mają uniwersalny fason?bo można je nosić na co dzień, ale również sprawdzą się w nieco elegantszych outfitach?
    Odnoszę wrażenie, że się tobie po prostu nie chce nic pisać, łatwiej dodać info ile dana rzecz kosztuje, z jakiego sklepu pochodzi i to wszystko. Wole oglądać post raz na dwa tygodnie, ale zrobiony porządnie! A skoro pisanie na blogu to wasza pasja to powinno to widać.

    W pierwszej stylizacji podoba mi się połączenie marynarki z torebką i kolorem ust, reszta jak dla mnie wprowadza chaos, szczególnie ta koszula. Również można było dodać okulary lub kolczyki.
    Druga jest trochę lepsza pod względem kolorystyki, ale te jeansy w tym zestawieniu nie pasują, są elementem niepasującym do całości, wygląda to tak jakby zostały wepchnięte na siłę i nie podoba mi się połączenie odkrytych butów z rajstopami (lepiej by to wyglądało z innymi butami).

    Jakoś tego działu spadła, kiedyś redaktorzy potrafili się rozpisać, zresztą wystarczy kliknąć w etykietę i samemu zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty aby nie przesadzasz, chcesz mieć długi tekst do poczytania to kup gazetę. Rzadko kto ma tyle czasu ucząc się jednocześnie żeby rozpisywać się na blogu gdzie każdy tworzy posty ponieważ ma coś ciekawego do pokazania innym i tym samym rozwija swoja pasję. Łatwo jest kogoś skrytykować, trudniej samemu stworzyć rzecz która by spodobała się wszystkim czytelnikom. Mnie stylizacje obie przypadły do gustu, choć druga podoba mi się bardziej. Stylizacje Girlewelina są zawsze ciekawe, nietuzinkowe dlatego chętnie zaglądam do jego apartamentu.

      Usuń
    2. Nie trzeba pisać strasznie długiego tekstu, wystarczy kilka zdań na temat. A jakbyś czytała dokładnie, to zostało napisane, że post mógłby być raz na 2 tygodnie, ale zrobiony PORZĄDNIE! A stylki są średnie, choć mają potencjał. Blog nie jest po to, żeby każdemu słodzić i "lizać dupe", pisze się prawdę, to co się naprawdę sądzi.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Elizabethfly, on ma swój pomysł jeżeli Ci się nie podoba, to ie oglądaj tego posta, i rozumniem że masz prawo do swojego zdania :)

      Usuń
    4. A ty nie nabijaj ciągle komentarzy, najbardziej rozśmieszyło mnie dodanie emotikony kilka godzin po dodaniu komentarza. Oj kaloszek, kaloszek, liczy się jakość komentarzy, a nie ilość.

      Usuń
    5. Dziękuję za wyrażenie swojej opinii, postaram się poprawić, ale najpierw muszę Ci odpowiedzieć. Moje posty są moim pomysłem i z tym co było wcześniej nie mają nic wspólnego, moje posty miały w szybki i przejrzysty sposób pokazywać rzeczy warte uwagi. Posty dotyczą stardoll, więc nie widzę sensu pisania o nich tak jakby były prawdziwe, na stardoll doll mają 3 rozmiary i urania są dopasowane tak żeby na każdym rozmiarze wyglądały tak samo dobrze. Elementem który miał pokazywać dlaczego wybrałem daną rzecz są moje stylizacje, które prezentują jak je nosić, do czego pasują i czy są modne. Proszę również nie atakować innych komentatorów i zaprzestać kłótni. Dziękuję za WSZYSTKIE opinie:)

      Usuń
    6. Emerys, nikt tu nikomu nie słodzi bo nie ma takiej potrzeby. Każdy może mieć swoje zdanie na temat stylizacji czy postu i tego nie należy komentować. Zauważyłam jednak że krytyka sprawia ci ogromną radość, czy to przypadek? czy też celowe działanie? A może zmienisz swoje nastawienie i napiszesz dla odmiany coś miłego, co zachęci autora postu do zmian, ewentualnie sama zaprezentuj swoje umiejętności.

      Usuń
    7. Skoro moda to Twoja pasja i się tym interesujesz to możesz trochę wyjść poza temat niż stardoll (punkdosia pokazywała must have również w odpowiednikach realnych, pooglądaj jej posty), chyba, że wcześniej kłamałeś, żeby zamydlić oczy czytelników. "Samo wrzucanie stylek bez opisu jest nudne."- to napisał jeden z członków elity Qof i ja się z tym całkowicie zgadzam. Zrób coś, żeby te posty nie były nudne.

      Usuń
    8. Napisałem, co mi się podobało w stylizacjach, a jak nie widziałaś to przetrzyj okulary. Nie zamierzam nikomu lizać dupy.

      Usuń
    9. Postaram się zrobić coś ciekawego, ale na blogu o Stardoll raczej zostanę w temacie Stardoll. Tak jak już wcześniej pisałem, nie będę kontynuować tego co było kiedyś, jest nowa wersja postów(moja) i przy niej zostanę. Nie wiem również o jakich kłamstwach mówisz i wolę żebyś zostawił to dla siebie.

      Usuń
    10. W takim razie czekam na kolejny post i mam nadzieję, że zrobisz coś co będzie ciekawe.

      Usuń
    11. Emerys jeżeli taki wygląd postu został zaakceptowany przez załogę bloga to wydaje mi się że w tej kwestii powinieneś napisać do nich. Moja opinia postów jest zawsze pozytywna nawet jeżeli post nie jest idealny, dodaję tylko czasami delikatne uwagi a takie podejście motywuje autorów. I na tym proponuje zakończyć wymianę zdań.

      Usuń
    12. Zaakceptowany przez załogę bloga? A to blog jest prowadzony dla załogi? Pisze się takie komentarze, żeby redaktorzy się doskonalili, nie zamierzam pisać, że coś mi się podoba, skoro tak nie jest. Bye

      Usuń
    13. Zgadzam się z Emerys. Wystarczy napisać kilka zdań o danej rzeczy, zresztą odnoszę wrażenie, że jeśli kogoś interesuje moda, to chętnie się wypowie w tym temacie. Dział "must have" niczym się nie różni od zwykłych postów ze stylizacjami.

      Usuń
  5. Uwielbiam te posty typu "must have", śliczne stylki, oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  6. OK, Twój dział, przyjęli Cię, Twoja sprawa jak go prowadzisz. Też nie lubię trendu na rajstopy/skarpety i odkryte buty. Wolę stylkę nr 1. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obydwie stylizacje ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana administracjo oczekujecie od czytelników, by ich wypowiedzi były wartościowe, czyli takie, które nie składają się tylko ze słowa "ładnie", a wasi redaktorzy nie potrafią napisać jednego słowa w poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Emerys, samo napisanie posta, przygotowanie stylizacji itd. zajmuje jednak dużo więcej czasu niz napisanie zwyklego słowa "ladnie". Nie zmuszamy naszych redaktorow do pisania długich postów, akceptujemy krótkie, pokazujące stylizacje - to, co jest w sumie najważniejszą częścią posta prowadzonego przez GirlEwelina.

      I tak, nowi redaktorzy przechodzą przez okres próbny zanim zaczynają pisać na blogu i to my decydujemy czy podoba nam się zaprezentowana forma.

      Mam nadzieje, że wszystko jest jasne i nie będziesz robić więcej kłopotów tam gdzie ich nie ma :)

      Żegnam i serdecznie nie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Poziom bloga spada, właśnie przez takich redaktorów słabo wykonujących swoje obowiązki(pasje). Najważniejszą częścią posta nie są stylizacje, tylko pokazanie co jest must have. Napisanie kilku zdań o danej rzeczy nie zajmuje dużo czasu, zresztą girewelina jak sam napisał czyta artykuły, ogląda pokazy, jest bardzo zaangażowany w świat mody na to też trzeba mieć czas. Nikt nie wymaga od niego rzeczy niemożliwych. Zamiast robić ten kącik(na 1 screenie) mógłby poświęcić czas na tekst. Nikt tu nie robi kłopotów, ale jak widać masz problem, że komuś się coś nie podoba, najlepiej jak wszyscy będą słodzić, ale co się dziwić jak większość osób komentuje dla nagród.

      A ja pozdrawiam szanownego administratora :)

      Usuń
    3. Kiedyś na tym blogu były naprawdę świetnie prowadzone działy i ludzie nie narzekali na brak czasu, widocznie umieli go wygospodarować. W tych czasach to ludziom się nic nie chce.

      Usuń
    4. Wiesz, zaczyna mnie to irytować! Myślę, że najlepiej bedzie jak każdy będzie najpierw patrzył na siebie. Przejrzałam trochę postów i twoje komentarze pojawiają się głównie pod postami Girlewelina i zawsze są one negatywne. Nie zauważyłam, żeby chociaż raz kogoś pochwalił więc w czym twój problem? Próbujesz nam wmówić, że się nie nadajemy bo blog opuscił się? Kiedyś było inaczej, teraz większość redaktorów ma swoje życie prywatne, prace i rodzinę. Dla jasności - nikt z nas nie poświęci swojego życia realnego dla wirtualnego świata. A gdyby nie ja i Kamil to tego bloga pewnie by już nie było więc nie pisz mi tu że ktoś tu narzeka na brak czasu i że blog był kiedyś lepsze. Zarówno ja jak i reszta poświęcamy temu blogu ogromnie dużo czasu.

      Usuń
    5. Właśnie ty i kamil jesteście zbędnymi elementami tego bloga, to dzięki Iwonie w ogóle powstał ten blog i świetnie prosperował przez kilka lat. Moje komentarze pojawiły się dopiero pod drugim postem GirEwelina, wydawało mi się, że jego sposób prowadzenia się zmieni, ale tak się nie stało. Nikt nie oczekuje, że ktoś poświęci życie prywatne, ale napisanie kilku zdań nie zajmuje dużo czasu. Na innych blogach w działach redaktorzy umieją coś od siebie napisać. Lepiej żeby ten blog upadł, ale chociaż został zapamiętany dobrze niż prezentował tak niski poziom.

      Usuń
    6. Nie jesteś tak wpływową osobą jak widać :) GirlEwelina będzie pisał posty w miare jego możliwości oraz tak jak mu się podoba, jest redaktorem, nie pracownikiem. Większości komentującym odpowiada sposób w jaki jest prezentowy ten dział, samemu nic nie zdziałasz, tym bardziej że nam się podoba :)

      Wydajesz się być mądra osobą, wnioskując po twoich komentarzach, a jednak ciągle tracisz czas na pisanie komentarzy, które nie będą brane pod uwage, powód jest oczywisty - najpierw naucz się szanować innych, a potem my zaczniemy szanować Ciebie oraz twoje zdanie i może kiedyś weźmiemy je pod uwagę.

      Żegnam i nie życzę sobie więcej złośliwych komentarzy z twojej strony.

      Usuń
    7. Nie piszę tu nic złośliwego, próbuję jedynie zwrócić uwagę na to, że ten dział byłby dużo ciekawszy jakby pojawiały się 2-3 zdania o must havie, nie oczekuje zbyt wiele, tylko tyle a i tak nie umiecie się z tego wywiązać. Pod poprzednim postem gireweliny również pojawił się komentarz od członka elity qof, że taka forma posta jaką prezentuje wyżej wymieniony redaktor jest nudna. To tyle z mojej strony, na koniec zacytuję słowa bardzo mądrej osoby z tego bloga, która zna psychologie myślenia ludzi.

      "Każdy z nas ma swoje zdanie na różne tematy. Wiele z nas swój pogląd na jakiś temat wnioskuje od wypowiedzi innych ludzi. Niektórzy mają własne poglądy, a niektórzy po prostu boją się wyrażać swoje zdanie z różnych przyczyn i wypowiadają się tak jak ich przyjaciele, rodzina itp. Uważam, że NIKT nie powinien bać się swojej oceny na jakiś temat, a tym bardziej powtarzać poglądów innych.
      Często zdarza się, że młodsze lub nowe użytkowniczki na Stardoll powtarzają wypowiedzi tych starszych i dłużej grających, ponieważ boją się powiedzieć co myślą. Jest to błędem, ponieważ każde zdanie jest WAŻNE. Zobaczcie taki przykład: każdy mówi że stylizacja jest ładna (większość osób może tak pisać ponieważ chce się tylko przypodobać), a jedna osoba napisze szczerze że np. jedna rzecz nie pasuję, twórca stylizacji może wtedy popatrzeć w swojej szafie i znaleźć rzecz która lepiej wygląda z innymi ubraniami. "

      Usuń
    8. Pozwolę sobie się wtrącić, bo nie do końca rozumiem ataku na Emerys i dosyć niemiłego traktowania. Przecież on wyraził tylko swoją opinię, z którą poniekąd się zgadzam, bo i mi brakuje troszkę większej uwagi poświęconej danemu przedmiotowi, mimo to lubię ten dział. Emerys nikogo nie obraził, a to, że napisał co myśli w niepochlebnej formie nie jest dobrym powodem, aby zostać w taki sposób potraktowanym. Chyba nie chcecie żeby ten blog zamienił się w "albo pozytywne komentarze, albo wyjdź i nie komentuj"? Gdzie Emerys obraził kogoś lub napisał coś niekulturalnie, aby odpowiedzieć mu "szacunek za szacunek"? Napisał swoje zdanie, poparte dosyć sensowną argumentacją, nie dostrzegłam tam żadnego braku szacunku do kogokolwiek. Ma prawo uważać, że dział był kiedyś lepszy, co więcej, że blog był kiedyś lepszy no i nie ma sensu się na to oburzać, to jego subiektywna opinia. Zobaczcie, że nawet Girewelina się nie wykłócał o jego słowa, tylko przyjął, wytłumaczył swoją wizję i podziękował mimo to. Emerys też kilka razy pisał, że wcale mu nie chodzi o to, żeby poświęcić nie wiadomo ile czasu na post, tylko żeby robić go rzadziej lub znaleźć czas kosztem pierwszej mini aranżacji. Nie napisał też, że wymaga horrendalnie długiego tekstu. Plus cztery zdania nie zabiorą przecież dwóch godzin z życia... Więc też nie rozumiem ciągłej kontrargumentacji na temat tego poświęcania czasu, chociaż nic takiego nie padło z jego ust tudzież rąk.
      Jedyne z czym się zupełnie nie zgodzę to z tym, że Kamil i Kinga na tym blogu są zbędni. Bez nich ten blog by nie istniał, nie oszukujmy się, robią duży kawał dobrej roboty.

      Usuń
    9. Cherry, masz racje :)

      Usuń
    10. Muszę poprzeć Cherry, w stwierdzeniu, że Emerys został zbyt ostro potraktowany. Jest już jeden blog, gdzie panuje wspomniana powyżej zasada "albo pozytywne komentarze, albo wyjdź i nie komentuj", na czym rzeczony blog wiele traci, dlatego myślę, że powinniście (administratorzy) wystrzegać się takiej postawy.

      Myślę także, że Emerys przesadził w ocenie bloga. Jest dobrze prowadzony, widać, że Kamil i Kinga naprawdę wkładają dużo serca w to co robią. A i redaktorzy - w mojej opinii - zachowują odpowiedni poziom.

      Usuń
    11. Dziękuję za wsparcie dziewczyny!
      Kinga i Kamil robią dużo dla bloga- to prawda, ale kontakt z użytkownikami im nie wychodzi, jak ktoś napisze coś złego to od razu zaczynają być chamscy i jak to kamil napisał:"Żegnam i serdecznie nie pozdrawiam" przez takie zachowanie odstrasza się potencjalnych czytelników i nie chce się wchodzić na bloga, na którym nie można nic złego napisać, bo zostanie się obrzuconym błotem.

      Usuń
    12. Emerys nie został 'ostro' potraktowany, uważam to za brak szacunku, jeśli ktoś pisze, że ja oraz Kinga jesteśmy bezużyteczni. Dla osób (oraz Emerys), które jeszcze nie wiedzą: wszystkie atrakcje (np. Fashion Week, który wymaga miesiący przygotowań, Święta, Urodziny bloga, Kalendarz Adwentowy) jest przeważnie organizowany przeze mnie oraz Kingę z pomocą redaktorów dziennych.

      Następnym razem pomyśl dwa razy zanim napiszesz, że jesteśmy bezużyteczni :)

      Krótko: moja poprzednia wypowiedź została oparta na komentarzu, w którym Emerys stwierdził, że ja oraz Kinga jesteśmy zbędni.


      Nie mam nic przeciwko, jeśli uważa, że redaktor mógłby napisać coś więcej w poście, jednak chcę jeszcze raz przypomnieć, że pisanie u nas to nie jest praca, jeśli GirlEwelina nie ma chęci pisania trochę dłuższych postów, nawet 3-4 zdania - nie musi tego robić. Ja osobiście znam powody dla których on nie pisze dłuższych postów i nie mam nic przeciwko temu, nadal jego posty są akceptowalne.


      Co do komentowania, nigdy nie stwierdziliśmy, że przyjmujemy tylko pozytywne komentarze i nie zmuszamy do pisania takowych.

      Temat zakończony.

      Usuń
    13. Napisałem, że jesteście zbędni, bo przed tym komentarzem zaczęto mnie obrażać. Może robicie coś dla bloga, ale nie odpisujcie na komentarze, w którym wam się coś nie podoba z takich chamstwem.

      Usuń
    14. Blog jest prowadzony bardzo dobrze. Wolałbym jednak w tym dziale coś więcej niż same stylizacje ale z drugiej strony nic na siłę. Skoro Girlewelina tak chce, obrał sobie taką koncepcję, władze bloga na to przystały to OK. :))) Rozumiem, akceptuję. stardollowy10

      Usuń
    15. A i jeszcze Kamilu znowu wszystkich pouczasz, a ty na drugi raz pomyśl 2 razy zanim napiszesz "Żegnam i serdecznie nie pozdrawiam." Jedyną kulturalną adminką na tym blogu jest Iwona, uczcie się od niej.

      Usuń
    16. Emerys nie musisz sie martwić. Dobrze wiedzieć, że jestem chamska i niepotrzebna bo bronie swoich Redaktorów i tego co robią. Myślę, że po nowym roku problem się rozwiążę i nikt mnie nie będzie musiał oglądać ani rozmawiać ze mną.

      Usuń
    17. Nikt by nie robił problemu, gdyś nie krytykował tylko jednego redaktora któryś raz z rzędu, a dokładnie GirlEwelina. Niektórzy redaktorzy nie piszą nic, ich posty nie zawierają żadnego tekstu oprócz opisu przedmiotów, które zostały użyte do wykonania stylizacji/makijażu.

      Nie sprawia Ci to problem u innych redaktorów, mógłbyś napisać czemu?

      Usuń
    18. Kingo, można stanąć w obronie redaktora, ale trzeba to zrobić w sposób kulturalny!
      Posty z innych działów(nie pisze tu o samych stylkach), typu wybieg pod lupą, seen in real life i dłuższe posty taki jaki przygotowała cherry są na wysokim poziomie, a girewelinie się nie chce 3 zdań napisać. Jeszcze raz musiałem napisać tu komentarz pod jego postem skoro się nic nie zmieniło, tak trudno to zrozumieć?

      Usuń
    19. Skoro nic się nie zmieniło, oznacza to, że raczej nie zamierza nic zmienić, gdyż mu oraz nam odpowiada ta forma. Dziękuje za zrozumienie!

      Usuń
    20. Chyba dalej nie rozumiesz na czym polega dział must have.
      Dział must have ma pokazywać uniwersalną rzecz, która sprawdzi się w wielu stylizacjach i opisie zachęcającym do jego zakupu, wyglądzie itd.. Nie można sobie tak wstawiać screena rzeczy, zrobić 2 stylki i koniec. Dział wymaga od redaktora krótkiego opisu, notki i myślę, że wielu czytelników z chęcią by przeczytało to kilka zdań.

      Usuń
    21. "gdyż mu oraz nam odpowiada ta forma"- to raczej czytelnikom powinno odpowiadać, a nie tobie, kindze i wiktorowi. Niektórzy się po prostu boją coś napisać ze względu na wasze nieodpowiednie odpowiedzi na komentarze, zrozumcie to w końcu!
      Tak jak dziewczyny wyżej napisały" "albo pozytywne komentarze, albo wyjdź i nie komentuj", unikajcie tej zasady.

      Usuń
    22. Też bym chętnie poczytała chociaż kilka zdań na temat wybranej rzeczy. Dzięki temu posty są ciekawsze, ale jeśli GirlEwelina nie lubi pisać, ma z tym problem czy cokolwiek innego to może lepiej zmienić dział? W sensie żeby wilk był syty i owca cała. Ten dział niech prowadzi ktoś kto lubi dodać kilka słów od siebie, a GirlEwelina dział ze samymi stylizacjami, bo robi naprawdę świetne!

      Usuń
  9. W pierwszej kompletnie nie apsuaja te buty, w drugiej wszystko idealnie. Pierwqszy raz chyba widze to spdonie, przyjrze im sie z bliska i moze kupie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są świetne, chociaż też podoba mi się bardziej pierwsza, bo w drugiej te odkryte palce i kabaretki bardzo mi przeszkadzają. Spodnie również uważam za must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle co się dzieje z kalendarzem adwentowym?

      Usuń
    2. Nie jestem w stanie aktualizować go jak przedtem - o północy. Zacząłem pracę i ledwo znajduję czas dla siebie, jednak staram się aby codziennie otwierało się nowe okienko

      Usuń
  11. Sama posiadam te spodnie i uwielbiam je! Świetne stylizacje, choć według mnie lepsza jest druga.

    OdpowiedzUsuń
  12. O Jezu, co tu się zadziało. :o
    Spodnie są ładne, uniwersalne, ogólnodostępne. Ogólnie to wolę wersję HB, jakaś taka ładniejsza mi sie wydaje. Jak dla mnie nie pasują zbytnio do żadnej ze stylizacji, ale to jest już kwestia gustu.
    Mi szczerze to też brakuje tutaj zdania o tym dlaczego to wybrałeś. Chociaż nie wiem czy powinno mi brakować skoro sama nie pisze nawet zdania? Ale na dobrą sprawę co miałabym pisać? Opowiadać o tym co się u mnie działo? Źle bym się z tym czuła. Zadawać mnóstwo pytań co u Was, w sensie czytelników. I tak nikt praktycznie na to nie odpowiada, nie oszukujmy sie. Opisywać jak powstał makijaż? Byłoby to schematyczne, tylko inne kolory. :v W niektórych przypadkach wgl mnie nie ma o czym pisać w poście, przez vo bez niego jest to lepsze jeżeli nawalenie tam czegokolwiek, że tak powiem. Jednak to jest dział. Zazwyczaj prowadzony według konkretnego schematu. Rozumiem odstąpienia aby być oryginalnym. Podoba mi się kącik, w którym prezentujesz daną rzecz. Podoba mi się to, że są informacje, ale jednak brakuje mi tamtego?, zdania jednego o tym dlaczego akurat to, czym to się wyróżnia. Dlaczego ta para dżinsów, a nie inna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie, mało konkretnego tekstu jak na post o tematyce "must have". Fajnie, że przyjąłeś opinię "na klatę"-w czasach gdzie ludzie się wykłócają-to się ceni. :)

    Bardzo podobają mi się obie stylizacje, druga w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie kompletnie nie przeszkadza ilość tekstu. Za to przeszkadza mi nadmiar dodatków w stylizacjach, które mogłyby być świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z osobami, które twierdzą, że w tym poście powinien być tekst o tym, dlaczego dana rzecz została wyróżniona mianem "must have". Samo pokazanie rzeczy "must have" jest dla mnie niewystarczające. Jeśli chwalisz się faktem, że śledzisz świat mody na bieżąco, to mógłbyś przekazać nam wiedzę, którą nabyłeś z tego śledzenia. Stylizacje średnio mi się podobają, a to wszystko przez dodatki, o których wspomniała natusia_182.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne stylizacje! druga jest mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!