Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduchy u Anuchy
Zapraszam wszystkich do rozmowy!
Posty pogaduszkowe to taki czat w komentarzach.
Za każdym razem gdy przekraczamy 200 komentarzy tworze nowy post.
Pamiętaj! Jeśli nie podpiszesz się choć raz nickiem lub nie będzie go w nazwie
automatycznie deklarujesz się, ze nie chcesz nagrody. Nie będę szukać!
Ciocia Ania zaprasza!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej inteligentne komentarze osoby nagroda.
Osób spamiących na siłę nie biorę pod uwagę.
Od dzisiaj nagrody będą rozlosowywane tylko powyżej 75 komentarzy.
Najbardziej rozgadaną osobą poprzednich pogaduch zostaje
jusia95
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

49 komentarzy:

  1. Dołączam się do gratulacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Co u was? Jak tam szkoła?

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie, niestety jutro kartkówka z geografii:(
      Macie w szkole szafki?

      Usuń
    2. Mam szafki tylko, że w parach, a ty?

      Usuń
    3. U nas też są, ale każdy ma swoją :)

      Usuń
    4. To u mnie gorzej.
      Coś mało osób dzisiaj

      Usuń
    5. Miałam dzisiaj kartkówkę. Szafek u nas nie ma, bo niszczą je.

      Usuń
    6. U mnie spoko, szafki będę mieć od 18nastego

      Usuń
    7. Mam seksownie żółtą szafkę o numerze 241?! (nie wiem jestem wzrokowcem).
      Szkoła jak szkoła, mam same piątki, jestem geniuszem matematycznym i w dodatku mam zeza rozbieżnego, a tak naprawdę who cares?!

      Usuń
    8. Ja mam nr szafki 45, kolor czerwony, niestety :/

      Usuń
    9. Łołołoł tylko ja tu mogę być geniuszem matematycznym.

      Usuń
    10. Ja jestem geniuszem humanistycznym. (nauczcie się za mnie nieregularnych plis)

      Usuń
    11. Porażka... Na kiedy masz się nauczyć?

      Usuń
    12. Bardzo straszne, gorsze niż okres. : l

      Usuń
    13. miałam szarą 327, chce ją jeszcze raz :/

      Usuń
    14. Nigdy nie miałam szafki.
      NAUCZE SIE ZA CIEBIE, KOCHAM ANGIELSKI
      ale kup mi cos za to

      Usuń
    15. Ja też kocham angielski, ale nie regułki. ;l

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Anka idę się zgłosić. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ciocia Ania zaprasza" XD śmiechłam sikłam

    OdpowiedzUsuń
  7. POZNAM NOWYCH LUDZI, PISZCIE DO MNIE (najka.). ROZRYWKA GWARANTOWANA. : (())

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie gratuluję. Nie zasłużyła. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz że żartuję kicia. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy piszą że muszą się uczyć, co z Wami nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci fajni się nie uczą ♥

      Usuń
    2. Urodziłem się na tyle inteligentny że jedynie przed maturą wystarczy że przeczyta notatki...
      A tak poważnie, nauka nauką, ale ile można? I tak żeby znaleźć świetną pracę wystarczy znać angielski i być asertywnym.

      Usuń
    3. Co ty wystarczy być Aleksem albo mieć z nim znajomości. :D

      Usuń
    4. Ty wolisz pisać na konfie na fejsiku, nieuku. Boisz się, że serio zmusimy cię do nagiej kąpieli w morzu jak zdasz i chcesz oblać. Tak, zmusimy, nawet jak oblejesz piesku.

      Usuń
  12. CHCĘ RÓŻOWĄ SPÓDNICZKĘ Z BASICS

    OdpowiedzUsuń
  13. No przecież wiem kotek. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. "I ucichło."

    ~`agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!