Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#41 "Prawie jesień"
Jako, że mamy już wrzesień i na dworzu coraz chłodniej mogłoby się wydawać, że czas wyciągnąć z szafy cieplejsze ciuszki. Jednak wystarczy połączyć chłodniejsze rzeczy z cieplejszymi, a oszczędzimy sobie wydawania kasy i stylizacja będzie wyjątkowa, taka jakiej nikt nie ma. No bo co? W zime letnia sukienka? Spodenki? A czemu nie!




Narzutka - Fallen Angel/It Girls
Koszulka - Callie's Picks
Pasek - Nelly.com
Spodenki - It Girls
Rajstopy - Film Theory
Buty - Archive

11 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszło ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbyt mi się podoba. Wydaje mi się przede wszystkim, że jest wszystkiego za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie podoba mi się, wszystko do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie!! Buty jaśniejsze od rajstop zazwyczaj nie wyglądają dobrze, a jak są dodatkowo kilka odcieni tego samego koloru jaśniejsze to jeszcze gorzej. Wydaje mi się, że bez ww. rajstop byłoby okej. Fioletowe włosy nijak tu pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za połączeniem spodenki + rajstopy w realu jak i na sd. Przez to nie za bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyszło świetnie. Wręcz przeciwnie. Robisz coraz gorsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się. Wszystko się ze sobą gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak średnio mi się podoba. Źle wyglądają buty w jaśniejszym kolorze niż rajstopy. Jeszcze ten pasek jakoś się nie klei do całości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie kamizelki i swetra. Poza tym jakoś nie przemawia do mnie ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!