Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przeźroczyste...
ubrania. W starplazie jest ich pełno. Najlepiej zaopatrzonym w nie jak na tą chwilę sklepem jest BASICS. Również w Nelly.com znajdziemy kilka przeźroczystych koszul. Czas na stylizacje :) Przepraszam że prawie wszystkie są czarne, dziś mam po prostu zły dzień. Nic mi nie wychodzi i wgl. A dziś taka magiczna data (12.12.12), a ja mam pecha. Oto one:
 

Koszula: Young Hollywood
Marynarka: Pet-a-Porter CS
Spodnie: SD Fashion
Torba: Nelly.com
Buty: Fallen Angel

Kapelusz: Killah
Koszula: B'Bizou
Sukienka: Basics
Pasek: Limited Edition
Spódnica: Mortal Kiss
Rajstopy: nn
Torba: Rio
Buty: Fallen Angel

Płaszcz: Chole
Naszyjnik: Nelly.com
Bluzka: Basics
Koszulka jako spódnica: Limited Edition
Torebka: nn
Buty: nn
 
A na koniec
Konkurs.
 
Zadanie polega na wystylizowaniu mojej lalki z koszulą z YH lub spódnicy z Mortal Kiss.
Obie rzeczy znajdują się w mojej szafie.
Macie czas do 22 grudnia!
Nagroda niespodzianka.
Zalinkowane prace mają być podpisane!
                                                                                                          MyMelisaWhite
 
 

11 komentarzy:

  1. super post i zgłaszam się w sob. dam link

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 2 stylizacja jest wprost cudowna! Poszukuję tej spódnicy w starbazaarze, ale coś nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje i nic nie szkodzi, że czarne, ja bardzo lubię ten kolor w modzie:) Masz naprawdę fajny gust i super zestawiasz ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 stylizacje są świetne.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja numer 1 jest najlepsza. Podoba mi się.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 stylizacja od razu mnie zachwyciły,są świetne ! :) Wszystko idealnie dobrane,ładny efekt i nie szkodzi,że całe w czerni,to ładny kolor :) Do konkursu się zgłaszam,spróbuję coś wymyślić,choć nie umiem tworzyć tak pięknych zestawów jak te tutaj zaprezentowane ;) Ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do konkursu oto link http://oi47.tinypic.com/2laqvpf.jpg

    Nie wyszło jakoś super, ale spróbować można.
    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. A co do stylizacji to są bardzo ładne :] .

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylki przecudne!!:) Ja także postanowiłam spróbować.Nie wyszło najgorzej.Możecie zobaczyć moje wypociny pod tym linkiem:

    http://imageshack.us/photo/my-images/109/mymelisawhitestylka.png/

    Mynameis Charlie-stworzyłaś cudną stylkę!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stwierdziłam,że i ja sprobuję zrobić stylizację.Piękna nei jest,ale niech już będzie:
    http://imageshack.us/photo/my-images/525/stylizacjazyhzuza.jpg/

    OdpowiedzUsuń
  11. Do: Skorupka
    Dziękuję Ci bardzo, Twoja stylizacja jest równie śliczna :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!