Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizacjęnr 25 + loteria 25 sd (sponsorowana)

 "Oceń stylizację/zestaw nr 25"
Dziękujemy sponsorowi, który pozostaje anonimowy .




Koniecznie
-musisz być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić  zestaw  w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)
Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 19 grudnia
wyniki loterii już 20 grudnia :) 
za chwilę wynik

9 komentarzy:

  1. Zestaw jest naprawdę genialny wysoko spięty kok owinięty włosami wygląda świetnie. Leginsy rurki w kolorze brązowym świetnie współgrają z jasno brązowymi butami na obcasie. Pastelowo landrynkowa bluzka z kołnierzem plus jasno zielona kopertówka razem cudnie współgrają. I jeszcze ciemne okulary ładnie wykańczają cały zestaw. Patrząc na wszystko ten zestaw jest letni i elegancki zarówno tak jak modny. Oceniam 10/10.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  2. To śliczna stylizacja, te spodnie i bluzka z ćwiekami jest boska!! A fryzura i buty idealnie pasują do wszystkiego, też muszę sobie zrobić taki kok :d Akurat jestem u kuzynki może ona mi zrobi ;P


    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie będę za dużo pisała po prostu jak zobaczyłam te rzeczy to zaniemówiłam są piękne . !
    Koka robię od dziś takiego samego ( prawie) a ta koszula cudowna . !
    I te ćwieki na kołnierzyku no normalnie są świetne . !

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że koczek cudny, bluzka z kołnierzykiem(Ah! ten kołnierzyk z ćwiekami!) też śliczna do tego w kolorze pastelowym tak jak torebka. Dodanie do stylizacji pasteli było świetnym posunięciem, a buty współgrające ze spodniami wyglądają cudnie.Oceniając całość, to mega mi się podoba :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki zestaw! Sama chętnie bym się tak ubrała. Najbaddziej podoba mi się fryzura, okulary i torba.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tym zestawem. Modna koszula z kołnierzykiem w pastelowym odcieniu. jest śliczna,a cekiny na kołnierzu dodają jej pikanterii. Eleganckie brązowe spodnie idealnie będą się komponować z beżowymi szpilkami. Bardzo ładnym dodatkiem do tego wszystkiego jest miętowa kopertówka. Koczek i okulary są wisienką na torcie. Wyobrażam sobie modelkę tym ubraniu i ma....piękne czerwone usta. Hmm...10!
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej bluzce ! Śliczny odzień różu , a do tego te ćwieki na kołnierzyku . ♥ Spodnie również śliczne , podoba mi się ich kolor , ponieważ idealnie współgra z kolorem koszuli . Buty w odcieniu przybliżonym do góry, a torebka wprowadza nowy akcent do stylizacji.
    Koczek jest słodki i ślicznie pasuje do reszty. Do okularów mam mieszane uczucia , ale to jedyna rzecz , do której nie jestem całkowicie przekonana . Chętnie bym się tak ubrała . :)
    maja99magic

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestwa jest cudowny *.* przemyślany do ostatnich szczegółów :) koszula z modnym kołnierzykiem jest prześliczna, spodnie idealnie pasują do jej koloru, do tego szpilki jak marzenie .. oczywiście cała stylizacje wykończają dodatki i słodki kok :) baaaardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw bardzo ładny,wręcz świetny! :) Śliczna,pastelowa koszula z ćwiekami i pasujące do niej brązowe rurki <3 Buty <3 Te tutaj są idealnie,świetnie dopasowane do stylizacji :) Dobrym pomysłem jest dołączenie miętowej kopertówki :) Śliczny jest również koczek,a okulary dobrze uzupełnią stylizację :) Zestaw,który zasługuje na bardzo wysoką ocenę :)

    OdpowiedzUsuń