Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń styl nr 24 + loteria 25 sd ( sponsorowana)
 "Oceń stylizację/zestaw nr 24"
Jest ona sponsorowana przez anonimowego sponsora
Dziękujemy !
Muszę przyznać, że jestem zdziwiona ilością komentarzy pod ostatnią loterią z tej serii.
Po ilości komentarzy zauważyłam, że przypadło Wam to do gustu, z czego ja również się cieszę.
Postanowiłam, że powrócą cykle 2 x w tygodniu, aby częściej można było wygrywać.

Dzisiaj coś podobnego lecz w zupełnie innym klimacie.  
Zapraszam do wzięcia udziału. 
 "Oceń stylizację/zestaw nr 24"


(obrazek:polyvore, mariksza)
Koniecznie
-musisz być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić  zestaw  w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)
Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 15 grudnia
wyniki loterii już 16 grudnia :) 
EDIT: za chwile wynik

9 komentarzy:

  1. Super stylizacja , jeśli dobrze widzę torebka jest od Coco Chanel , buty są śliczne :* Sukienka świetnie pasuje do tego płaszczyku. Jeśli się nie mylę ta stylizacja została zrobiona na urstyle.pl ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm bardzo ładna stylizacja :)
    Ubrania przypominają niektóre na stardoll :D Ubrałabym się tak, ale gdyby płaszczyk był czarny, inne buty i jakieś kolorowe rajstopy :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw. Wygląda bosko zarówno z płaszczem jak i bez niego. Jestem fanką tej torebeczki, więc jest to kolejny plus. Sukienka jest bardzo kobieca, ale i dosyć dziewczęca. Ciekawym elementem są obcasy w szplikach. Rzucają się w oczy. Pięknie!!!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw fajnie dobrany ale nie za bardzo w moim guście :c
    agusia1a

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    Świetna stylizacja w stylu Audrey Hepbur. Bardzo podoba mi się sukienka , okulary i torba .

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda, że nie można zobaczyć stylizacji na modelce, jakoś moja wyobraźnia dziś nie działa abym mogła to zobaczyć precyzyjnie ;) Zwłaszcza jak wygląda sukienka z płaszczykiem bo tu mam pewne obawy... ;) Sam płaszczyk śliczny, i torebka też!:)
    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja wspaniała. Musztardowy płaszczyk wspaniale się komponuje z czarnym kołnierzykiem i czarnymi rękawami. Biała koronkowa sukieneczka w stylu pensjonarki jest naprawdę urocza i sprawi, że każda kobieta poczuje się dziewczęco. Dodatki w postaci torebki i okularów wspaniale się tutaj sprawdzą. jedynie buty mnie tu nie przekonają. I to się nigdy nie zmieni jeżeli chodzi o szpice. Całą stylizacje oceniam na 8,5/10
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw,podoba mi się.Najbardziej do gustu przypadł mi musztardowy płaszczyk,jest śliczny ! Także sukienka wygląda zachwycająco :) Buty są bardzo ładne,pasują kolorem do ślicznej torebki i czarnych okularów.Ogółem zestaw jest bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ubranka w oko mi wpadł żółty płaszczyk ; D Okulary mi się za bardzo nie podobają ale to szczegół ; D za to buty są świetne i bardzo oryginalne a sukienka cudeńko !
    Choć nie lubię białego koloru taa sukienka zrobiła coś że ten kolorek zaczyna mi się podobać ; D

    Pozdrawiam wandosz

    OdpowiedzUsuń