Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #7
Dziś zaprezentuję kolejną zdobycz łowcy głów.
Tym razem wybór padł na fearstar (kliknij TUTAJ by przejść do apartamentu)




fearstar jest użytkowniczką z Turcji i ma 20 lat.
Na stardoll jest od 2008-10-04 i ma 65 poziom, obecnie także status Royalty.
W prezentacji możemy zobaczyć jej kilka wcieleń na zdjęciach z innymi użytkownikami.przeczytać, że inspiracje czerpie od Coco Chanel, Kate Moss czy Karla Lagerfelda.

Twarz doll jest bardzo subtelna i dziewczęca. Moje pierwsze skojarzenie?
Młodsza wersja sióstr Olsen! Użytkowniczka potwierdziła, że je uwielbia.


Makijaż oraz cienie opierają się głównie na podkreśleniu dolnych powiek.
Fryzura także z stardesign wykonana starannie i daje świetny efekt.
Brwi trochę za duże jak dla mnie, ale co kto lubi.



A Wam jak się podoba fearstar?
Znacie tę użytkowniczkę?

20 komentarzy:

  1. Brwi łeeee. Olsenka takich nie ma. Twarz ma ładną, ale te brwi jej wszystko niszczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej wcześniej, ale muszę przyznać że ma bardzo ciekawy, nieszablonowy wygląd. Szczególnie podobają mi się jej brwi. Akurat do bliźniaczek bym jej porównała, dla mnie wygląda bardziej jak Cara (przez oczy i nos).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie je odzwierciedliła. Ogólnie twarz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te brwi, fujka, jak jakieś nieokrzesane krzaki. Twarz serio bardziej do Cary podobna niż do Olsenek, które uwielbiałam jak byłam młodsza. Moja doll też ta takie cienie, ale głównie po to, aby wyglądała creepy XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Brwi okropne, ale reszta ładna.
    miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się wydawało, że podobna jest do Cary. Z brwiami zaszalała, ale jest ładna ta buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Brwi mi się nie podobaja, reszta jest ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie te brwi twarz byłaby ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ładna, ale moim zdaniem (tak jak innych) brwi są brzydkie.
    Ja bym jej twarz raczej porównała do Cary niż do Olsenek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brwi brzydkie, ale poza tym twarz jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te brwi rzeczywiście okropne, ale tak to piękna twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te brwi XD ogólnie mi się podoba, ale zbyt szerokie ma krzaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie odzwierciedliła podobiznę Olsen na doll, gdyby nie te brwi.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem po co ludzie robią te krzaki z brwi, w realu to się je reguluje, a na stardollu mnóstwo ludzi teraz takie ma. Ogólnie dalsza część jest świetna. Dodatkowo zrobiła fajną bluzkę z ananaskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ;) No może poza brwiami, które jakoś mnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doll wygląda ciekawie, myślę, że ją odwiedzę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy są przepiękne, ale te brwi mnie trochę przerażają. Poza tym piękna twarz.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!