Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Informacja dla redaktorów
Chciałabym Was prosić o zastanowienie się czy chcecie pomagać w publikacji magazynu QoF
>KLIK<
w którym zawarte są wszystkie Wasze artykuły z danego miesiąca. Jeśli nikt nie podejmie chęci pomocy to ja sama nie dam po prostu rady. Na emalie nowych redaktorów wysłałam zaproszenia na redaktorski blog, na którym poruszamy nurtujące nas problemy. Należało by zapoznać się z notkami, a szczególnie z tą KLIK. Następnie zgrać swoje artykuły z miesiąca sierpień na podany format i wkleić w post bloga redaktorskiego. 

Jeśli nie zgłosi się nikt to pod znakiem zapytania stoi kolejne wydanie magazynu!

Blog jest widoczny wyłącznie dla osób zaproszonych.

----------------------
METAMORFOZA QoF
Informuję, że do połowy września będę uaktualniać listę współtwórców bloga QoF. Jeśli ktoś z Was nie będzie mógł lub po prostu nie chce już u nas pisać proszę o informację. 
W dalszej kolejności zajmiemy się tematyką bloga, pomyślimy również o zmianie oprawy graficznej. 

Życze miłego dnia
missmariksza/ Iwona

19 komentarzy:

  1. Nowa oprawa graficzna, yay!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już przyzwyczaiłam do takiego bloga ;......C
    Zajmę się tym dzisiaj luj jutro, zwłaszcza, że nie mam teraz dużo, bo całe wakacje leniłam się i dodawałam tylko pogaduchy. Raczej zrezygnuję z "pomysł na..", chlebuś i juju dodają praktycznie takie same posty tylko, że u nich jest więcej rzeczy, a nie 3 stylizacje/rzecz. Pisać będę mogła, spoczko, ja się i tak uczyć nie będę i już to wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiści, że pisać będę, a za moją przerwę przepraszam miałam problemy zdrowotne związku z moją operacją w połowie września. W sprawie gazetki coś spróbuje pokombinować z moimi konkursami i wynikami ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisać jak najbardziej będę. Trochę czasu zawsze się znajdzie, chociaż teraz będzie go mniej niż rok temu, ale jakoś dam radę. Co do tej gazetki... jestem leniwa i po prostu nie chce mi się tego robić, ale jako, że moich postów w miesiącu dużo nie ma to postaram się coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytam i coś wykombinuję wieczorem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Aleksem jesteśmy dwoje to ja pomogę. Aleks pewnie też. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak informacja dla redaktorów to nie czytam XD

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde, oficjalnie podziwiam Iwone. Robie 1 strone od pol godziny, a mam prawie cala pusta, a ona robi ich 40 razy wiecej. WIELKI SZACUN, ucz mnie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam od tego Jujke <3 Tzn. też coś próbuję zrobić, ale wygląda jak gówno. XD

      Usuń
  9. Ja równiez sobie przypomniałam, że mam Was:*
    Ciesze się, że pomożecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda Wam się razem stworzyć nowy numer magazynu. Zawsze przyjemnie się go ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, o nie, zmiany na blogu xc


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. ZROBIŁAM!! 100% dumy z siebie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!