Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa + relacja
Witajcie! Szczerze to nie miałam pomysłu na dzisiejszy temat. Dalej bolą mnie nogi po wczorajszym ośmiogodzinnym chodzeniu po galeriach i przyzwyczajam się do tego, że jakoś szczególnie myśleć nie muszę i mogę sobie wszystko olać. Przynajmniej czas nie leci mi tak szybko przez pogodę w pierwszych dniach.

Zapraszam wszystkich serdecznie na dzisiejszą imprezę blogową!
 Dzisiejszym tematem przewodnim będą
PROJEKTY STARDESIGN
Mam nadzieję, że temat nie będzie dość trudny. Ubierzcie swoją doll w projekty, można
użyć niezaprojektowanych: kurtek/narzutek, butów, biżuterii, nakryć głowy i ogólnie akcesoriów,
fryzur i tym podobnych, bo wiem, że nie ma zbyt dużego wyboru.
Start już o godzinie 18:00, ilość miejsc ograniczona przez stardoll.
Dla najlepiej ubranej osoby 20 sd od missmarikszy.
Wyniki i relacja po imprezie będą dodane w tym poście.
Mam nadzieję, że się zjawicie, czekam!
Jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=43975917
------------------------------------------------------------------------------------
Nasza impreza blogowa właśnie się skończyła. Było miło, a większość czasu zleciała nam na rozmowie. Zagraliśmy też w 2 gry, a w sumie 2 razy w walkę na ubrania. Większość czasu przegadałam z Sei, Kejt i tymi, którzy dobrze wiedzą, że choć trochę się wtedy udzielali, a reszta niestety nam spała. Dziękuje za przybycie i miło spędzony czas, do następnego razu!
screen z początku imprezy
W 2 walkach na ubrania na początku zwyciężyła ROBIECIEWKONIA, a potem ja (niestety) 
Końcowe łapki, a kto by się ich spodziewał?
Nagrodę za najlepszy strój z imprezy zgarnia
awcia
Gratulacje! Zgłoś się do missmarikszy w ciągu 48 godzin.

36 komentarzy:

  1. Nie będę mogła przyjść :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat niby prosty, ale nie przepadam za projektami stardesign :( Raczej się pojawię, co do ubioru to coś wykombinuję :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat o 18 powinienem być w domu, nie wiem czy zdążę ze stylką, ale na 90% będę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat dosyć wymagający, postaram się coś wymyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę, mam już nawet pomysł. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomysła na strój więc będę :)

    szklanak9

    OdpowiedzUsuń
  7. Buu, ja chodziłam tylko 4 godziny, buu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadę za 2 tygodnie w sobotę z siostrą i siostrzeńcem, coś, gdzieś?
      Chodzę sama, a siostra z dzieckiem, ale potem muszę posiedzieć z nim chwilę w jakimś mcdonaldzie czy coś, aby ona sobie gdzieś poszła.

      Usuń
    2. Ja raczej dopiero w sierpniu pojadę D: Ty masz dobrze, bo sama łazisz, a ja z rodzicami.

      Usuń
  8. Może wreszcie przyjdę...ale mam mało projektów ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij sobie z nowego konta, a jak!

      Usuń
    2. haha ja tak zrobiłam, a co tak czy siak mój projekt. :P
      jusia95

      Usuń
  9. Nie będzie mnie :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopki mogą być niezaprojektowane?
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  11. A może być choć jedna rzecz nie zaprojektowana ? :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz tam w poście wymienione co dopuszczam niezaprojektowane

      Usuń
  12. Byłam, ale nie uważam, żeby było super. Na początku były rozmowy między wszystkimi , a potem osoby, które się znały miały wspólne tematy i rozmawiały ze sobą.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia impreza na której byłam nieco bardziej mi się podobała, ale teraz też było okej. Idę robić nyggarynę

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że mnie nie było, ale po prostu nie mogłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie zdążyłam.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że nie byłam bo byłam u kuzynki.Ale u kuzynki też było fajnie wręcz supper
    Pozdrawiam! ;)
    Jenniferkaa

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) mam nadzieję że kiedyś chociaż raz uda mi się wbić na imprezę blogową bo zawsze się przygapię taka ze mnie sierota :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Stylizacja rzeczywiście jest piękna. Mnie zgodnie z tradycją nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje c: Ja nie mogłam przyjść :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanie. Wydaje mi się, czy na każdej imprezie blokują minimum 3 osoby na 2min xd ?

      Usuń
    2. Blokuje się na 3 minuty, a my to robimy specjalnie wklejając po prostu 2 razy ciąg *gwiazdek*
      np. ************ XDDD

      Usuń
  20. Niestety znowu mnie nie było :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!