Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacja Wnętrza
Witajcie!
Odwiedzam Queens po długiej przerwie. Muszę przyznać, że się stęskniłam za czytelnikami i redaktorami, a w szczególności za kochaną Iwonką. Nie wchodzę już na Stardoll, bo nie mam jakoś ochoty. Może jeszcze tam powrócę. Teraz są wakacje i jest piękna pogoda, więc trzeba to wykorzystać i jak najwięcej czasu spędzać na słoneczku. Wczoraj wieczorkiem znalazłam chwilkę i zajrzałam na Stardoll. Pomyślałam, że wypada zrobić jakąś małą aranżację. 

Pokoik jest w jasnych i delikatnych kolorach. Pogoda za oknem jest słoneczna, taka sama jak u mnie.
Sypialnia
Kochani co u Was słychać? Jak mijają Wam wakacje?
Wszystkim życzę udanych wakacji, bo jak zwykle szybko zlecą. Już połowa lipca ;o
Buziaki Klaudia/Klaudialigenza ♥ 

23 komentarze:

  1. Śliczne wnętrze. Takie przytulne i przestrzenne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cie widzieć po długiej przerwie. Wpadaj częściej!
    Cudowna aranżacja, choć chmurki są troszkę sztuczne, ale to tylko niuans.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wnętrze. Kolory bardzo fajne, ale wydaje mi się za dużo tego wszystkiego.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pomieszczenie! Sama mam pokój w odcieniach beżu, więc dla mnie ten pokój jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Podoba mi się połączenie błękitu i złota.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, przypomniały mi się 2 urodziny QoF. Łezka się w oku kręci, ten dzień był niesamowity. Chciałabym się cofnąć w czasie :) Mi też się to powoli nudzi, jak wszystko w sumie. Nienawidzę się opalać dlatego na słońce nie wychodzę, ale cóż - gonią mnie do tego. Wakacje zdecydowanie mijają zbyt szybko i bezowocnie. Moje 2 najlepsze przyjaciółki są u rodziny i daleko ode mnie, tęsknię za Ulczkiem </3.
    Ta przerwa chyba dobrze ci zrobiła, bo dla mnie to wnętrze jest superpięknewowwowprzecudownie. Świetna kolorystyka i wystrój! Jasne, przytulne, eleganckie z pięknym widokiem słonecznego nieba. Nie będę się dużo rozpisywać, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas szybko leci. Ja też tęsknię za koleżankami! Dziękuję ; *

      Usuń
    2. Tylko, że ja mogę po wakacjach stracić z nimi kontakt prawie całkowicie, bo rozdzielają nas do klas

      Usuń
  7. O ja, jakie piękne te wnętrze! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, świetnie dobrane kolory :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna aranżacja, podoba mi się. Lubię połączenie pokój + widok, takie wakacyjne.
    Co do lata, zdecydowanie za szybko mija.
    Też życzę Ci udanych wakacji! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna aranżacja, wszystko ze sobą współgra :D

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ci wychodzą te wnętrza ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko yak pięknie pasuje po prostu idealnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomieszczenie ok, ale nic więcej. Nie podoba mi się widok za oknem. Nie pasuje do wnętrza. Za dużo drobiazgów. Przez nie aranżacja wydaje się kiczowata.

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie zbyt delikatne, ale i tak perfekcyjne <3
    /papierosek

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja teraz także spędzam więcej czasu na dworze niż na komputerze. Wnętrze jest jak zwykle prześliczne :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wnętrze, ale zmieniłabym widok za oknem, np. na gotowe tło. Bardzo podoba mi się także aranżacja z obrazem.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!