Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie etap 2, grupa 5 ( stylizacja grunge)
W tym etapie to juz ostatnia grupa, której stylizacje w stylu grunge ocenicie. Jakie będa Wasze noty? Jestem ciekawa, ponieważ uczestnicy bardzo się postarali. Bedzie trudno wybrać. Zapraszam do głosowania.


Po lewo nowicjusze - z prawej mistrzowie


W tej rundzie wygrywa walkowerem amewieczna123 ( praca Kicia1912 oddana niestety 2 dni po czasie)
Nie mogłam zrobić wyjątku.


A teraz juz głosowanie na poszczególne grupy N i M

27 komentarzy:

  1. M,M,N oraz Araminta i Filus

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie m oprócz ostatniej, tam n. Na koncu filus i mona. Niektóre stylizacje są po prostu zbyt mało grunge, a jest to jeden z moich ulubionych styli (czasem praktykuje w realu), ale i tak potraktowalam je zbyt lekko.

    OdpowiedzUsuń
  3. M-M-M Adzik225 i Artur ;D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam :) tak szczerze to nie znam się zbytnio na stylu grunge ale uważam swoją stylizację za nie najgorszą i nie wierze w to co teraz napisze ale bardziej podoba mi się stylizacja mojego przeciwnika XD

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  5. M-N-M. Później Araminta i Melisa.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zagłosowałam wszędzie na nowicjuszy. Potem Araminta i Saritka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak czy siak nie mogę generalizować, niektórzy się spisali, a dla Filus gratulacje :) Kawał dobrej roboty :D

      Usuń
  8. Zagłosowałam :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. M, M, N, N. Na dole Artuś i AramintaMona :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszędzie M, a na dole Saritka i Aramintamona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. M
    2. M
    3.N
    Najlepsza amewieczna123 i filus4444

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam konta na stardoll25.07.2014, 09:50

    1. M
    2. M
    3. N
    Również najbardziej podoba mi sie stylizacja filus4444 oraz amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  13. M, N, N. Najbardziej podoba mi się stylizacja adzik225 i MyMelisaWhite :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam się na grunge, wyszło jak wyszło.
    Zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. N,N,M. Uwielbiam stylizację Saritki, głosuję na nią od początku co do nowicjuszy najbardziej podoba mi się stylizacja Nemezis_ . Powodzenia 😁😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję aż mi się ciepło na serduszku zrobiło :>

      _Nemezis_

      Usuń
  16. Zagłosowałam na AramintaMona i MyMelisaWhite
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. M
    M
    N
    I Artur i AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza praca należy do i AramintaMona, muszę kupić ten granatowy płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się większość prac, zagłosowałam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  20. Filus zrobił świetną stylizację

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie znam dobrze stylu grunge, myślę że gdybym była w nim obeznana, stylizacja byłaby ciut inna. No cóż dziękuję wszystkim którzy na mnie głosują :*

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!