Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Brąz i turkus
Dzisiejszą aranżacje, którą chcę Wam pokazać tworzyłam przez dosyć długi okres czas. Starałam się, żeby znowu nie wyszło na różowo ;p Użyłam turkusu, odcieni brązu oraz złota. Całość moim zdaniem wygląda bardzo fajnie. Do tego musiałam stworzyć sama obraz, ponieważ nasz kochany stardoll nie oferuje nam zbyt dużego wyboru. Czekam z niecierpliwością na Wasze opinię ! 


Wszystkich tych którzy chcą zobaczyć wnętrze z bielą zapraszam na  mancadara.blogspot.com 

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie połączenie kolorów. Obraz świetnie sie prezentuje. Wnętrze jest przytulne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, według mnie turkusowa wstawka jest tutaj zdecydowanie zbędna. Przytłacza wnętrze. Chciałabym, w ramach eksperymentu, zobaczyć je z białą ścianą. Wtedy będę mogła wyrazić o nim jakąś opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne śliczne wnętrze. Piękne kolory. Stoliczek i przednia ściana bardzo mi się podobają. Miejsce z kominkiem też wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Tak jak BlackLilou myślę, że lepiej zastąpić turkusowa ścianę na jakąś jasną (biała, kremowa, beżowa). Ale i tak jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fujfujfuj nie lubię tego odcienia turkusu w aranżacjach! Serio lepiej byłoby z białym, bo turkusowa jest tylko ściana, a reszta (meble) biało-złota. Obraz na ścianie - okej, ale znowu pusta ramka dalej, co was tak te puste ramki rajcują XD Ogólnie wystrój jest bardzo ładny, wszystko psuje turkus, przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała ściana byłaby - według mnie - zbyt monotonna. Turkus nie wygląda najlepiej w aranżacji, ale sama nie wiem jaki kolor mógłby się tutaj lepiej sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się turkusowe wnętrze, ale oba są piękne :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wnętrze, ładnie ozdobiony kominek. Nie są to moje ulubione kolory, w wersji na drugim blogu lepiej to wygląda.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje aranżacje, turkus zdecydowanie pasuje i tak jak Dominika stwierdzam że biel byłaby monotonna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest źle, jednak turkus tu nie pasuję.
    Fajnie, że wymyśliłaś sama obrazy, ale tą pustą ramkę mogłaś sobie darować :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie ze turkus pasuje! :D
    ożywia całą aranżacje :)
    mi tam się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze chociaż jednej osobie turkus sie podoba :D
      3siostry

      Usuń
  12. To prawda, że turkus niezbyt tu wygląda, ale biel czy inny tradycyjny kolor także nie wyglądałby dobrze, bo wnętrze było by nudne. Może jakiś jasny róż albo jasna zieleń (tak nawiązując do kwiatka ;d)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie to wydląda. Fajne obrazy jednak turkus nie pasuje. Przy tym brązowym wygląda okropnie.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się turkus bardzo podoba, to on sprawia, że aranżacja nie jest nudna.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, chociaż nie jest to tak efektowne jak poprzednie.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne wnętrze, schludne i złożone.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!