Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Nie mogę uwierzyć, że to już 3 tydzień wakacji, zbyt szybko! Naprawdę nie zrobiłam nic konkretnego, źle mi z tym. Muszę spiąć poślady i wziąć się za jakieś diy, najlepiej popracuję nad ścianą i wiecznie zasyfionymi półkami (tak, jestem wielką bałaganiarą :*).

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
selenaAngel9
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

164 komentarze:

  1. Hej! jak tam? Jak mijają wam wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje mijają zbyt szybko.
      + bolą mnie plecy i miewam w nocy paranormalne przywidzenia, help XD

      Usuń
    2. Wakacje mijają za szybko... Potwierdzam. A tak ogólnie to ciągle coś robię :3 Kocham wakacje!

      Usuń
    3. Haah, zdecydowanie za szybko! Mam tyle planów a tu połowa lipca ;l

      Usuń
    4. Moim jedynym planem jest zakup plecaka w kropki, bo lubię kropki, a w tym roku był w kratkę

      Usuń
    5. Dobrze, ale szybko. Dzisiaj wybieram się na basen. ^^

      Usuń
    6. Wakacje ok, dziś jadę na zakupy :D

      Usuń
    7. Wakacje jak wakacje. Raz deszcz, raz deszcz. http://i.imgur.com/wMwfDqx.gif

      Usuń
    8. "Raz deszcz, raz deszcz" :D no to tak jak u mnie. Teraz jedynie dla odmiany słońce świeci. :P

      Usuń
    9. Dzisiaj u mnie ładnie, aby to uczcić nie wyjdę z domu 8)

      Usuń
  2. Any, wreszcie dobra godzina ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że nie mogę wysiedzieć na fotelu i robiłam to wszystko jak ślimak ;__;

      Usuń
    2. Z tym się zgadzam, haha

      Usuń
    3. Ja tam na godzinę nie narzekam. xd

      Usuń
    4. Godzina jak godzina. Ja i tak jestem spóZniona. jak zawsze. :D
      jusia95

      Usuń
  3. Byliście/jedziecie gdzieś na wakacjach?
    Ja chyba jadę do Chorzowa i do cioci na tydzień, brat wrócił wczoraj z kolonii, w czerwcu byłam w Londynie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzę obecnie w Norwegii. :D
      Potem wolontariat na Red Bull Race i może na wieś do rodzinki. Czas pokaże

      Usuń
    2. Ja dopiero będę na wakacjach. Najpierw nad morze, a potem moze zagranicę

      Usuń
    3. Ja jadę na meet moich fanów do mojego pokoju, który odbędzie się jutro, zapraszam chętnych.
      Polecam
      Anna S.
      (y)

      Usuń
    4. Tak tak byam już w U.S.A. Egipcie, Hiszpani, Turcji jadę jeszcze do Japoni, <3 Brazyli, Australi i Włoch.
      .
      .
      .
      A tak na serio to nigdzie nie byłam i nogdzie sie nis wybieram. Jedyny + to taki, że będę mieć dłużej wakacje, bo we wrześniu jadę do Londynu.

      Usuń
    5. Jedyny plus? Błaagam Cię my będziemy chodzić do szkoły a Ty w tym czasie zrobisz sobie SELFIE na London Eye ;p

      Usuń
    6. Dopiero pojadę na Mazury i później do Włoch <3

      Usuń
    7. @Aleks A jak. "But first let me take a selfie" :D
      jusia95

      Usuń
    8. http://www.survivingcollege.com/wp-content/uploads/2013/11/Selfie-GIF-Saturday-Night-Live.gif

      Usuń
    9. Ciocia mojej koleżanki jedzie do japonii i przywozi coś dla naszego mangowskiego kółka samouwielbienia (3 osoby)

      Usuń
    10. Samouwielbienie, piękne słowo. :p
      Nigdy przenigdy nie obejrzałem anime xd

      Usuń
    11. pszczółka maja jest uznawana za anime

      Usuń
    12. Serio? Jeny, to jednak mam jakieś doświadczenie xd

      Usuń
    13. Tak nie wiedziałam. Czyli kocham Anime od dziecka ♥. W sumie i tak kochałam pierwsze moje Anime to Pokemony. ♥

      Usuń
    14. no właśnie, pokemony. Jesteś chłopakiem Aleks więc pewnie je oglądałeś :P

      Usuń
    15. Ejj, bez kitu, zapomniałem o wszystkich starszych bajkach. Było coś jeszcze z kartami "Ball coś tam".

      Usuń
    16. Z kartami to Bakugan pamiętam. O to ci chodzi? https://www.google.pl/search?q=bakugan&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oxbFU8rNGKXm4QTL6YGQDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

      Usuń
    17. https://www.google.pl/search?q=bajki+anime+dragon+ball&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=txjFU569E4bmywPL0oDgDQ&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1366&bih=660#q=dragon+ball&tbm=isch
      O TO! xd

      Usuń
    18. nNo tak. Jakoś nigdy nie miałam okazji oglądać Dragon Balla.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrody są świetne, ale ja raczej nie jestem rozgadana ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Prawie... mam białe plamy na ciele więc można mnie porównać do krowy.

      Usuń
    2. Chyba pierwszy raz moje nogi nie są białe jak ściana. Alleluja. :D A plecy mi tak opaliło, że bolały mnie przez 5 dni. Brzuszek teraz ładnie wygląda. ^^
      jusia95

      Usuń
    3. SIEDZIAŁAM W NIEDZIELE W KOŚCIELE NA ZEWNĄTRZ NA MURKU
      .
      .
      .
      BYŁAM BLEDSZA NIŻ PRAWIE BIAŁY MUREK, POZDRAWIAM

      Usuń
    4. W KOŚCIELE NA ZEWNĄTRZ? wtf? xd

      Usuń
    5. no, że nie w środku, "w kościele" czyli "na mszy"

      Usuń
    6. Aaaa już ogarniam xd

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKIE PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość? No to dobrze zdać testy gimnazjalne, dostać się do najlepszego liceum w Rzeszowie, a potem studia w U.S.A. i mieszkanie tam na stałe. :)

      Usuń
    2. Ukończyć szkołę srednią, iść na studia, skończyć jako uczony bezdomny.

      Usuń
    3. nie wyświetliło na końcu "(Polskie Realia)"

      Usuń
    4. Myślałem że tylko ja mam faze na USA. Uczony bezdomny zawsze znajdzie miejsce w KFC :D

      Usuń
    5. To nie jest ani trochę śmieszne, bo mi taka przyszłość w żadnym calu nie odpowiada. Do tego świadomośc tego, że nigdy się nie wyniosę od rodziców z domu i nigdy nie poznam nikogo wartego mojego cennego czasu. Radość http://i.imgur.com/wMwfDqx.gif

      Usuń
    6. Ufff nie jestem sama. (no dobra jest moja siostra jeszcze :P) Ja ogólnie to chcę mieszkać w Stanach, bo prababcia i mój dziadek urodzili się w tam, ale dziadek wrócił do Polski, więc mam Amerykańskie korzenie. :P

      Usuń
    7. Może nie będzie tak źle. :)

      Usuń
    8. Ja mogę mieszkać gdziekolwiek, byle poza granicami naszego "państwa" :') Raczej bym się dogadał, o pracę też ciężko by nie było (nie to co tutaj). :/
      Też mam starszą siostrę, ale ona to taka faworyzowana przez rodziców. Kiedyś się to na nich zemści. http://i.imgur.com/wMwfDqx.gif

      Usuń
    9. Ona taka faworyzowana, ale to ty możesz od niej więcej osiągnąć. :)

      Usuń
    10. Przecież już więcej osiągnęłem http://i.imgur.com/hDd6CGj.gif

      Usuń
    11. Hahah :D no to dobrze. :P

      Usuń
    12. Ucz się i wylatuj, ja mam w planach studia - w kraju, a potem Norwegia. Trochę czasu mam, języków zacznę się uczyć i spokojna przyszłość zapewniona. U mnie w rodzinie nie ma przypadków KFC więc jestem dobrej myśli. Ty też bądź, dogadać się dogadasz, a za ulotki zarobisz tyle co biznesmen w Polsce. Więc fuck the country.

      Usuń
    13. Tylko, że ukończę studia 3 lata po mojej siostrze. Nie wiadomo czy nie bęzie miała juz dziecka z Bieberem czy coś.

      Usuń
    14. Ja jestem patriotką. Ale jeśli chodzi o pracę to: Bye bye Poland.

      Usuń
    15. Wiem, pójdę na premiera. :D

      Usuń
    16. Ja nie. Polski nie można nazwać krajem, szowniści, homofoby, Tusk i inne zwyrodnialce. Ten kraj jest okropny, już Czechy lepsze. http://i.imgur.com/wMwfDqx.gif

      Usuń
    17. Nie przepadam za ludźmi innej orientacji, ale żeby ich katować, znęcać się, wyzywać to przeginka.
      W Polsce pracy nie dostaniesz nawet z tatuażem. W Norwegii ludzie są różni, wchodzisz do sklepu cały wydziarany kasjer, idziesz dalej czarny policjant. Tak samo tutejsze związki, są za charakter a nie wygląd.
      Kocham ten kraj, nie wracam do Polski. :l

      Usuń
    18. Najpierw to planuję dostać się do tej samej klasy z przyjaciółką, a potem "studia w wielkim mieście, wielkie odkładanie kasy, wspólne mieszkanie, a potem sio do Japonii na łowy pięknych panów." i oczywiście mój mąż będzie pracował a ja w domu będę leżeć i pięknieć :*

      pięknie nierealne, ale pomarzyć można!

      Usuń
    19. To, że nie przepadasz za ludzmi innej orientacji czyni cię już homofobem. :D
      No! Mam w planach piercing ciała i tatuaże. Na 100% tego dokonam. :3 O piercing walczę już chyba rok z mamą. XD

      Usuń
    20. Nie polecam wyboru tej samej szkoły co twoja przyjaciółka. To zły pomysł, no chyba, że obie się tym samym interesujecie i chcecie to samo robić w życiu. :p

      Usuń
    21. tak w 99% to samo, bo ona kocha kluski, a ja nie i to nas różni XD

      Usuń
    22. można iść do tej samej szkoły, ale na inne kierunki przecież

      Usuń
    23. Nie jestem homofobem :X Homofoby się znęcają nad innymi, ja nie xd
      moja siostra ma przyjaciela geja, toleruje go, a za ładne lesbijki lubię popatrzeć, hahaahah
      Dobra, ja już nic nie piszę xd

      Usuń
    24. Jak przeczytałam co się działo na animatsuri to przestałam tak ochoczo tolerować lesbijki

      Usuń
    25. @Any
      Skoro różnią Was tylko upodobania względem klusek, to czemu idziecie na różne profile? :0 Przecież jedna z was, albo nawet i dwie, będą niespełnione! http://i.imgur.com/Vz5IVdv.gif

      @Aleks
      Tak homofob to osoba znęcająca się nad ludzmi LGBT, ale odraza jest już tego objawem. :D

      Usuń
    26. Mój kuzyn też chcę mieszkać w Japonii, kuzynka w Kanadzie albo Holandii, my z siostrą w U.S.A. Tatuaże kocham je zrobię sobie kilka jak już będę mogła, ale bez przesady. Uważam, że dziewczyny, które mają całe ciało wytatułowane nie są ładne. U dziewczyny kilka tak dużo nie. W chłopaków kilka tak, dużo tak. ♥ Co do innej orientacji nic nie mam. Oni też są ludźmi i kochają tak samo jak wszyscy. Nie lubić kogoś, bo jest innej orientacji to przesada. Rasistą też nie jestem.

      Usuń
    27. Nie, u nikogo przesadna ilość tatuaży nie jest atrakcyjna.
      O właśnie! Polska w 64,666...% składa się z rasistów, zapomiałbym http://i.imgur.com/Vz5IVdv.gif

      Usuń
    28. Jeszcze żadna z nas nie wie na jaki idziemy, mamy jeszcze 3 lata no więc...
      Mam kolegę, który mieszka w kanadzie, przystojniak 8) Moja siostra chce pojechać do Anglii i gdyby nie to, ze siostrzeniec idzie teraz do szkoły to już by jej tu nie było.

      Usuń
    29. No tak cały wytatułowany facet też nie, ale tak, że całe ręce. Oooo kocham to.

      Usuń
    30. To ja już mam siostrę w Anglii. :)

      Usuń
    31. sami na pewno czasem łapiecie się na tym, że krytykujecie np. "ta dziewczyna źle wygląda w tym, bo jest za ciemna"

      Usuń
    32. To jestem homofobem #shiet

      Usuń
    33. Nie. Pamiętam, że raz nawet chciałabym być czarna.

      Usuń
    34. Inny kraj, inny obyczaj, kwestia przyzwyczajenia. Jak przyszedłem tutaj po raz pierwszy na plażę i zobaczyłem półnagie, bardzo otyłe kobiety, to przyznam, pomyślałem "why?" ale teraz, nie przeszkadza mi to. Jak się dobrze czuje to niech chodzi jak chce.
      Ten koleś ma najlepszy piercing i dziary ever, dla mnie nigdy nie za dużo: https://www.google.pl/search?q=gif+szok&client=opera&hs=96h&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6xHFU8ulNKTiywPjsYCoAg&ved=0CCAQsAQ&biw=1366&bih=660#q=machine%20gun%20kelly%20tattoos&revid=2090173328&tbm=isch&imgdii=_

      Usuń
    35. Nie, jur wrong. Nie mieszam tak ludzi. :)
      @Juju
      http://i.imgur.com/Vz5IVdv.gif i co byłaś?

      Usuń
    36. O czym piszecie :> ?

      Usuń
    37. (nie chce mi się czytać)

      Usuń
    38. A czytać nie potrafisz?

      Usuń
    39. mi się tam zawsze Oli Sykes podobał :P
      To jak ktoś wygląda w sumie nie powinno obchodzić nikogo innego niż tę osobę, każdy ma prawo ubierać co chce, czesać sie jak chce, malować jak chce

      Usuń
    40. Za piercingiem nie przepadam. :/ Tylko uszy, ale nie tunele. Tunele są takie okropne. Ble.
      Ja tam zostanę nudystą. Po co mam w domu nosić ubrania, po co mam w ogóle nosić ubrania. Pan Bóg stworzył ludzi nagich. Dopiero kiedy zjedli owoc to grzech mieli i zaczęli się wstydzić nagości. Ludzie przecież mamy wszystko takie same. Tylko kobieta różni się od mężczyzny.

      Usuń
    41. @upolooad, nie chce mi się czytać wszystkiego

      Usuń
    42. Po co wydawać hajsy na ubrania? XD
      Ja chcę septum i tunele, ale małe. XD

      Usuń
    43. No tak, ale człowiek ma wpisane w naturę zwrócić uwagę na kogoś innego. W sumie jak nie plotkuje, nie spojrzy krzywo, nie skrytykuje, tylko pomyśli to nie szkodliwe.
      Ja tylko zwracam uwagę na piękne Panie. xd
      No chyba że ktoś rzyga na środku autobusu, ale to już inna kwestia.

      Usuń
    44. @upolooad nie nie byłam. :D
      Trzeba kogoś kochać jakim jest, a nie jakim ty chcesz żeby był.

      Usuń
    45. ja nienawidzę tego krowiego kolczyka w nosie, fuj :C Jakby mi nawet za to płacili to nie zrobię

      Usuń
    46. Mi by to dodało urody, podobno mam twarz stworzoną do percingu. XD
      Od dziś jestem "Upolooad" http://i.imgur.com/Vz5IVdv.gif

      Usuń
    47. W myślach zawsze sobie można skrytykować, to nic złego

      Usuń
    48. @Ani, mi się średnio podoba, ale pewnie strasznie boli przy zakładaniu :c

      Usuń
    49. No to dlatego chcę też mieszkać w Stanach. Siostra była i mówiła, że chodzą nawet w ubraniach, a ludzie to mają za przeproszeniem w dupie.

      Usuń
    50. ja i tak jestem wrażliwsza na psy, słyszeliście o "mięsnych bombach nadzianych żyletkami"?
      Po całej Polsce jest to rozrzucone, szczególnie Kraków i większe miasta. Jak pies to zje to nie ma szans na przeżycie. Uważajcie na swoje zwierzaki i nie dajcie im jeść niczego w krzakach

      Usuń
    51. Tu kobiety nawet nóg nie golą! ;p

      Usuń
    52. Mój pies to domowa królewna, więc nie muszę się obawiać. Słyszałem, straszne

      Usuń
    53. Mój pies ma Królewskie podniebienie, jadł by tylko kiełbase.

      Usuń
    54. chodzą w ubraniach, to takie dziwne! XD

      Usuń
    55. Ta rozmowa staje się dziwna, kolejnośc trochę pomieszana ;p

      Usuń
    56. Any nie przypominaj mi. :( Mój pies musiał być uspany, a kotka zdechła. Jakiemuś idiocie przeszkadzały i musiał je zatruć. Biedna Konfacela i Pusia. Konfi, mimo że mnie czasami gryzła to była taka kochana. Nie była psem była członkiem rodxiny. :'(

      Usuń
    57. mnie tylko zastanawia po co oni to robią, idioci
      niech sami sobie to jedzą

      Usuń
    58. "konfacela"
      fajna imie xD
      Mój "były pies" umarł prawie na moich oczach, mieliśmy go pół dnia

      Usuń
    59. Żebym wiedział kto to, w tym kraju ludziom już wszystko przeszkadza.

      Usuń
    60. Konfi takie orginalne. :D
      Nigdy bym człowieka nie zabiła, ale za to owczem. :(

      Usuń
    61. za niedługo będzie im przeszkadzać, że ktoś oddycha to zasztyletują

      Usuń
    62. Jak zarabiacie na LE. Ja zakładam fałszywe konta i wysyłam sobie te kwadraty za 4sd i je utylizuje. 10 sd na dzień. Można można. Tylko ciiiiii. :D

      Usuń
    63. dostałam 50 sd, a to z kwadratami też sobie wykorzystam, 50 sd wpadnie :D

      Usuń
    64. podkreślę, że dostałam, ale poszłam do bazaru i z tych 50 zostało 2 + moje wcześniejsze XD

      Usuń
    65. Ja dostałam nie wiem 80(?) coś takiego. Teraz mam 66, więc będzie 116+ plus te sd co dostajemy w tych prezentach. :D

      Usuń
    66. jeszcze na fejsie jest 5 sd za logowanie ilestamdni, ale to dopiero za 2 razem

      Usuń
    67. akurat na 1 rzecz typu bluzka czy spódnica Ci starczy, a co!

      Usuń
    68. http://i60.tinypic.com/1zz0zu9.png Najszczęśliwszy dzień w moim życiu: Lana wystąpi w 2015 Rybniku. Rybnik jest blisko Katowic, a mam ciocie w Katowicach, więc pojadę. ^^ Tyle wygrać.

      Usuń
    69. exo było 3, ja chciałam na exo :C

      Usuń
    70. Ja wolę Lana. Tak jestem Lanaistą. :P

      Usuń
    71. jak ostatnio byłam to justin 2, exo 3

      Usuń
  9. To dopiero 12:40?! http://i.imgur.com/THV0a5z.gif
    Jak ja dziś dobrnę do końca dnia? Już jestem zmęczony. http://i.imgur.com/THV0a5z.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaa gify rozwaliły system. :P

      Usuń
    2. Bo jestem przerażony. Miałem wrażenie, że już 16 jest. :0

      Usuń
    3. Ja byłam przekonana, że dziś jest poniedziałek tamtego tygodnia. XD Zatrzymałam się w czasie. :P

      Usuń
    4. Szczęśliwi czasu nie liczą, czy coś takiego xd

      Usuń
    5. Mi wczoraj znajomy uświadomił, że jest poniedziałek, a ja już środą żyłem. http://i.imgur.com/Vz5IVdv.gif

      Usuń
    6. Skora mowa o środzie w końcu się zacznie final six w LŚ (siatkówka) i będę miała co oglądać. Tyle radości. :D Tak jestem uzależniona od siatkówki nic na to nie poradzę. :P

      Usuń
    7. Jedyna polska nadzieja w sporcie. http://i.imgur.com/wMwfDqx.gif

      Usuń
    8. Co tam, że nie są już w LŚ, ale to dobrze, bo tych kontuzji to już za wiele było. Na MŚ im pokarzemy w dodatku będziemy grać przy swojej, najlepszej na świecie publiczności. Nie zapominajmy jeszcze o skokach. :)

      Usuń
    9. No, totalnie. (Nie mam zielonego pojęcia o czym ty do mnie gadasz) xDDD

      Usuń
    10. Skoooki! http://24.media.tumblr.com/tumblr_lznvfzgQ9j1r2qsxbo1_r1_400.gif

      Usuń
    11. No ale jak nie masz pojęcia przecież nie napisałam tego tak skomplikowanie. :P
      Ja tam nie lubię wywiadów Żyły. Za dużo tego hehehe. XD

      Usuń
    12. No co Ty, słodziachny jest XD (czemu to napisałem, what?)

      Usuń
    13. Hahahahah "słodziachny" hahahahah. :D Nie jak by skakał dobrze to bym to wybaczyła, ale nie skacze tak samo cały czas tylko raz dobrze, raz źle. :/

      Usuń
    14. Ten gif ♥ XD Już niestety godzine później prawie, trzeba iść umyć naczynia przed 16 :C
      A ja chce 1 lipca, help

      Usuń
    15. Spokojnie za 350 dni będzie lepiej :D

      Usuń
    16. poproszę o cofnięcie mnie o 3 tygodnie do 1 lipca

      Usuń
    17. To ja też poproszę.

      Usuń
  10. Chyba będzie offtop, ale co tam.
    Sprzedaje ktoś coś z LE, YH lub AnTiDoTe za mniej niż 100sd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na bazaarku są taniochy nawet 20sd za kurtkę z ID O_O

      Usuń
    2. Masz farta, ja jak coś kupię to zaraz jest w Callies Picks </3

      Usuń
    3. Tak ty masz pecha, ale ja. Kupiłam sukienkę z Chanel za 20 sd, a później dowiedziałam się, że była darmówką. :'( Nie wiem nawet jak ją opchnęłam za 30 sd. :D

      Usuń
    4. Ja znalazłam sukienkę LE za 40 sd 8) (-140 z ceny)
      Ten post to jeden wielki offtop

      Usuń
    5. Właśnie szukam tej sukienki chanel i nikt nie chce mi jej tanio dać XDDD

      Usuń
    6. Any trzeba było wcześniej mówić. :D

      Usuń
  11. Są spoilery Tress Up i Doree. Nie ma za co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej missmariksza na razie tu nie zaglądnie wiec nie zobaczy, ja tam spoilerów nie umiem, ale
      DZIĘ-KU-JE-MY

      Usuń
    2. jest jest:P missmariksza zajrzała, dopiero wróciłam z miasta, ale u nas upał.

      Usuń
    3. Chyba wszędzie taki upał, gorąco :C *długie czarne spodnie i dość gruba, nieprzewiewna koszulka, pozdrawiam* Przynajmniej jest wymówka, aby nie wychodzić z domu przez następny miesiąc 8)
      Ja jadę w sobotę z siostrą, trzeba kupić kaichou, otaku i pochodzić po sklepach raz na tydzień, cnie 8)

      Usuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni :)
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!