Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolaż 11


17 komentarzy:

  1. Świetny! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykły kolaż, nic ciekawego w wykonaniu.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o wykonanie kolażu, to mnie nie zachwyciło. Stylizacja natomiast fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie słabe, ale sam w sobie jest nawet okej. ładniutkie buciki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, bardzo ładny kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba kolaż, świetny pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się średnio podoba, trochę amatorski :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomińmy wykonanie, ale ja nie połączyłabym zachodu słońca ze srebrem.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja ciekawa, jednak forma wykonania kolażu dość mizerna jak na queens of fashion.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładnie :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!