Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #1
Na czym polegać będą posty z serii "Łowca głów?"
Otóż, sprawa jest bardzo prosta. Nie jest to konkurs.
Z racji większej ilości czasu, codziennie buszuję po stradollu.
Bardzo często trafiam na cudowne i piękne dollki, które urzekają mnie przede wszystkim "pomysłem na siebie".
Dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami wynikami moich "polowań".
Mam nadzieję, że spodobają Wam się te posty.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Dziś przedstawię pierwszą "upolowaną głowę" ;)
A jest to pati3107 (kliknij aby zobaczyć apartament).


Pati3107 jest użytkowniczką z Polski.
Na strardoll jest od 2006-08-27 i ma 75 poziom, obecnie także status royalty. 
Świetne jest to, że przewijając jej prezentację z dołu do góry,
 można zobaczyć jaką metamorfozę przeszła doll, aby wyglądać tak jak obecnie, a to robi niemałe wrażenie!
Jej doll spodobała mi się od razu, a trafić na nią nie było trudno, ponieważ... 
Sama wpadła "w sidła" odwiedzając mój apartament i zostawiając komentarz.

Twarz ma fajne rysy, podoba mi się nos i usta, mimo że wykonane są przy użyciu stardesing.
Fryzura także ma swój charakterek, oczywiście na plus.

Jak Wy oceniacie tę "głowę"?


20 komentarzy:

  1. właśnie widziałam jej prezentację (ojaniemogexD). Niesamowita;)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz jest świetna, może trochę brwi się "gryzą" z włosami, ale nie jest źle.
    Te usta są świetne :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną ma doll. Taka interesującą i niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna twarz - oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma piękną twarz, która coś wyraża. Zasłużyła by tutaj się znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy mnie jakoś nie przekonują, ale twarz wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podglądnęłam sobie w zaplanowanych, ale cii. Jest świetna! bardzo realistyczna, ale ma taki charakterek, miodzio

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna :) ciekawy pomysł na dział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma bardzo ładną doll. Ja jednak jestem zwolenniczką rys twarzy z Stardesing, ale w małym stopniu. Gdy ktoś ma rysy twarzy malowane to widać ile pracy w to włożym Gdy przeglądam Stardolla to zwracam zawsze uwagę na twarz i makijaż, ponieważ kocham robić makijaże na Stardoll.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię "twarzy z włosów", ale muszę przyznać, tutaj to się sprawdziło. Najbardziej podobają mi się usta.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel cudowne określenie ("twarz z włosów"), bo nikt nie lubi włosów na twarzy/w buzi.

      Usuń
  12. Charakterystyczna doll. Jedyne co mi się w niej nie podoba to brwi. Uwielbiam robione rysy twarzy, bo każdy może ulepszyć swoją doll, a te, które ich nie mają, w większości przypadków znikają w tłumie.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie świetna doll. Nie jest idealnie piękna, ale dziewczęca. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna doll, przykuwa wzrok :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest śliczna ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!