Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacja wnętrza
Męczą mnie te dostawy. Nie mogę spokojnie odetchnąć i pocieszyć się nowymi rzeczami, bo zaraz pojawia się coś, co muszę kupić. Nadal nie użyłam ubrań z poprzedniego Callie's, a myśląc o zaległych kolekcjach...
Aranżacja nieco inna, bo chciałam pokombinować. Są lepsze i gorsze miejsca, ale ogólnie jestem z niej zadowolona (prawa strona potrzebuje kilkunastu sd, których na razie nie posiadam). Wszystko jest do dopracowania, więc czekam na wasze opinie :)

20 komentarzy:

  1. Aranżacja bardzo ładna, rzadko spotyka się kuchnie na stardoll. Prawa strona, a raczej ściana jest pustawa - jakiś obraz czy coś, a może roślinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście prawa strona jest pusta i brakuje tak kilku drobiazgów, ale poza tym pokój sprawie wrażenie bardzo przytulnego. Ta szafka z Chanel trochę dziwnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak napisałaś, prawa strona jeszcze jest trochę pusta, ale reszta pokoju się świetnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza kuchnia na sd ;3 Patrze ciągle na screena, żeby napisać co mi się nie podoba i jakoś nic mi nie przychodzi do głowy xd
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna aranżacja. Świetny pomysł z kuchnią z tyłu. Bardzo dobrze to wygląda. No prawa strona nie zachwyca, ale nie jest źle. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Any i Domsot :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze prezentuje się całość i nie przeszkadza wcale ,że jest nieco pustawo po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomieszczenie ale nie podoba mi się połączenie parkietów ze schodami i lewym fragmentem ściany, po prostu nie wygląda to za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kuchnia! Pomieszczenie wygląda bardzo ładnie, jest schludnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci to wyszło ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetna <3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie i podzielam twoje zdanie co do tego, że ostatnio jest za dużo dostaw i przypomnę dalej czekamy na LE :(

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, prawej stronie by się coś przydała, ale i tak mi się podoba. Jest ślicznie.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Do dopracowania??? Kobieto, przecież to już jest idealne xD. W takim razie mogę się schować ze swoim apartamentem daleko w kąt...
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawa strona rzeczywiście potrzebuje wykończenia, ale aranżacja zapowiada się świetnie. Wg mnie przydałoby się więcej kolorowych akcentów, bo wnętrze jest bardzo jasne i trochę zbyt chłodne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!