Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spoilery
 Jak wiecie admini szykuja nowe wydanie kolekcji Limited Edition. Ten spoiler nie zachęca mnie.
 Być może nowości nie będa takie złe, ale coś mi szepcze: oj, nie, nie, nie!
Kolejna nowość to fryzura z cieniowanymi końcówkami. Znalazłam tylko jedną, być może admini jeszcze coś dorzucą, w każdym razie fryzura nie jest zła.

EDIT: Na instagramie pojawiła się zapowiedz na jutro nowych fryzur. 


A Wy co myślicie o reklamie LE i nowej fryzurce? 

28 komentarzy:

  1. Reklama LE nie zachwyca, ale fryzura prezentuje się całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu przypadkach podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura jest nawet ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mało ubrań, żebym oceniała LE...
    Natomiast właśnie widziałam w spoilerach tą fryzurkę i zastanawiałam się dlaczego tylko jest ona jedna ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazali ubrań które wejdą do sklepu, koszula i narzutka to HB, które były niedawno :)
    Fryzura wygląda ciekawie, może będzie limitowana.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama nie jest bajeczna. Mam nadzieję, że w kolekcji będą świetne ubrania i to nie będzie taki nie wypał jak poprzednia. Fryzura bardzo ładna. Czekam. :P
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie będzie tak źle, choć na razie ubrania nie wyglądają zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po tej zapowiedzi wiem, że się nie obkupię bo starsznie dużo brokatu sypną. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.imgur.com/JyU8tjX.png
      Wiadomcia ...

      Usuń
    2. co ty chcesz brokat jest szałowy :D

      Usuń
  9. Taka sobie ta reklama, tam na tej gazecie pokazana jest osoba która wygrała konkurs z instagrama? Jeśli tak, to nie za ciekawą wybrali...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura ze spoilerów jest śliczna, a z insta już niekoniecznie.
    Jeśli chodzi o LE. To nie jest ta "twarz" bo konkurs trwa do 20 i to byłoby dziwne jakby już były wyniki. Ktoś wspomniała, że kolorystyka jest ładna, zgadzam się. Suwaki... przychodzi mi na myśl 7 kolekcja LE.

    OdpowiedzUsuń
  12. Le :D muszę coś kupić xd

    OdpowiedzUsuń
  13. https://twitter.com/SolestruckSD/status/487531514528538624/photo/1 Radzę czasem zobaczyć "szczegóły" :)
    To nie reklama LE, to tylko zgłoszenie na konkurs na twarz tej marki i jak widać - stardollowi się podoba!
    Dodatkowo - widać młode, ale stare HB sprzed kilku miesięcy, chyba do LE ich nie dadzą, nie?
    Fryzurki super, kocham, chcę, pragnę, dawać i to już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +http://instagram.com/p/qTlV6WHr9I inne zdjęcie owych zgłoszeń

      Usuń
  14. No mnie raczej nie bd na nic stać ;c
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na włosy :D

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że LE będzie trochę mroczne, Na spojlerach stylizacja jest... straszna ;p
    Czekam a nowe fryzurki.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czekam na le, nie jestem ss :/
    ale włosy z chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam już z utęsknieniem :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem ss, więc LE odpada... a fryzurka ładna, może się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa nowego LE, czekam :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak SS :/. Średnio zachęca mnie ta reklama i tak xD.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!