Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
szklanka9










17 komentarzy:

  1. 2 rzeczy mnie urzekły, ale nic nie kupie, nie teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym tygodniu nie robię zakupów :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed LE nic nie kupię, ale widzę parę fajnych reczy ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zrobię zakupów, trzymam kasę na LE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę interesujące przedmioty, ale w nic się nie zaopatrzę. W końcu LE nadchodzi no i Tributy męczą mój portfel...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka fajnych rzeczy jest, ale nie mam sd xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne włosy w jednym bazaarze, ale już wykupione :cc
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupiłam.
    Dziękuję za umieszczenie mojego bazaarku ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś teraz mi nic nie wpadło w oko.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za umieszczenie mojego bazarku!
    Ja chyba nic nie kupię, bo większość rzeczy posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalazłam niczego ;c
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie kupię, za drogo dla mnie. Najlepsze rzeczy ma bblvglh (za błąd, który pojawił się na pewno, przepraszam).

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś tam mi się spodobało, ale krucho u mnie z sd, więc muszę się wstrzymać.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!